بهترین دبیران ریاضی ایران

 

معرفی برترین اساتید و دبیران ریاضی کنکور ایران

جهت هماهنگی کلاس با دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

یکی از پرسش  های دانش آموزان و مشاورین و  مدرسین محترم  ایرانی پیدا کردن لیست اسامی بهترین اساتید ریاضی ایران است.

در فضای آموزشی کشور، تعداد زیادی از همکاران و اساتید فعال در عرضه آموزش، چندان اعتماد و نظر مساعدی به دبیران نامی و شهیر و صاحب برند  ندارند اما متقابلا برخی از خانواده ها و دانش آموزان در جستجوی دبیران نامی و مشهور هستند و در این میانه تعدادی از دوستان مشاور و نیز معدودی از مدرسین محترم ، اقبال عمومی به دبیران معروف و مطرح را به علت لابی گری ها و ارتباطات  این دسته از دبیران میدانند و تعدادی دیگر از همکاران در مارکت آموزشی ایران برخلاف گروه اول،برندینگ و زحمات دبیران برند را به رسمیت شناخته و نام آور بودن آنها را  ناشی ازتلاش های بی وقفه آنها قلمداد میکنند.

به عنوان یکی از قدیمی ترین مدرسین و مشاورین کنکور به صراحت شهادت میدهم که مشاهیر تدریس در ایران، برای آنکه به جایگاه فعلی دست یابند زحمت زیادی کشیده اند،بهترین دبیران ریاضی ایران برای نگارش هر سطر از جزوه و کتاب خود زمان بسیار زیادی را صرف کرده اند.از دور ایستادن و بدون هیچ گونه تلاش و کوشش به انسانهای موفق انگ زدن ،ساده ترین کار ممکن است. هیچ فردی بدون تلاش و زحمت مستمر به موفقیت نمیرسد،

در ادامه ضمن ادای احترم به تمام همکاران عزیز حود به معرفی بهترین دبیران ریاضی ایران و برترین اساتید ریاضی از زاویه دید مشاوران کارنامه خرد خواهیم پرداخت.

ملاک ما در انتخاب این افراد صرفا نظر شخصی مشاوران این مجموعه و نظرات دانش آموزان سنوات گذشته میباشد.اگر دبیر خوبی را میشناسید که از نظر شما در این لیست مغفول مانده است،لطفا رزومه و مشخصات ایشان را به گروه رصد کارنامه خرد از طریق تلگرام به شماره  09107680995  ارسال فرمایید.لیست زیر بدون هیچگونه ترتیب و توالی خاص متشکل از بهترین معلمان ریاضی ایران میباشد

بهترین اساتید ریاضی ایران از نگاه کارنامه خرد:

استاد سامان سلامیان ریاضی مدرس فیلمهای آموزشی و رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران

 استاد کاظم اجلالی ریاضی نویسنده کتابهای نشر الگو

استاد محمد ارباب بهرامی مدرس دی وی دی های مخ نقره ای گاج

 استاد محمد مهربان ریاضی

 استاد مجتبی دادبام ریاضی

 استاد ماشاالله رضوی ریاضی

 استاد مجید رضوی ریاضی

 استاد اکبر کلاه ملکی ریاضی

استاد مهدی خزایی

استاد هومن نورایی ریاضی

 استاد مجید رفعتی ریاضی

استاد سروش موئینی ریاضی

استاد بابک سادات ریاضی

استاد افشین ملاک پور ریاضی

 استاد آریان حیدری ریاضی

 استاد سیامک شهبازی زاده ریاضی

 استاد مجید آلادگران ریاضی

 استاد پژمان لطفی ریاضی

 استاد علیرضا شریف خطیبی ریاضی

استاد رضا چراغی ریاضی

 استاد پیمان فضلی ریاضی

 استاد فرشید محمد زاده ریاضی

 استاد مسعود میرزا خانی ریاضی

 استاد نیما نیکنام ریاضی

  استاد علیرضا بهبودی ریاضی

استاد علیرضا فضایلی ریاضی

 استاد عباس حسینی ریاضی

 استاد آرش عمید ریاضی

استاد امید رضا پور حسینی ریاضی

استاد  احسان نمازیان ریاضی

 استاد عطا صادقی ریاضی

استاد مجتبی لشینی ریاضی

 استاد پیام کریمی نیا ریاضی

 استاد مهدی عزیزی ریاضی

 استاد علی نظر نژاد ریاضی

استاد علی پسندیده ریاضی

 استاد حمید ناصر  ریاضی

استاد احمد بسطامی ریاضی

استاد سیروس نصیری ریاضی

استادبابک جواد ترکمن ریاضی

استاد هامرز حسینی  ریاضی

 استاد  آرش اعتمادی ریاضی

 استاد عماد عباسی ریاضی

 استاد حسن داداشی ریاضی

استاد حسین شفیغ زاده ریاضی

 استاد هومن عقیلی ریاضی

استاد بهروز اسلامی ریاضی

استاد بهرام جلالی ریاضی

استاد رضا اقتصادی ریاضی

 استاد پدرام خورطلب ریاضی

استاد محمد محمدی نویسی ریاضی

 استاد مهرداد عباسپور ریاضی

استاد فرشاد مهرافشان ریاضی

استاد نوید یکتا ریاضی

 استاد  امیر هوشنگ انصاری ریاضی

استاد ایمان کاظمی ریاضی

استاد علی مقدم نیا ریاضی

 استاد رضا صحت ریاضی

 استاد مجید علایی نسب ریاضی

 استاد عزت الله مشفق ریاضی

استاد محسن خلیلی ریاضی

استاد علیرضا خوانچه زر ریاضی

 سعید بنی هاشمی ریاضی

استاد عبدالرضا منتظری ریاضی

 استاد سعید قندچی ریاضی

استاد فرهاد حامی ریاضی

بهترین دبیران ریاضی ایران

 هنگام یادگیری ریاضیات نمی توان به حفظ کردن تکیه کرد باید به فرزندان خود یاد دهید که انعطاف پذیر باشند باید از کودکی یک تفکر ریاضی خوب ایجاد کنید اگر توانایی تفکر خوبی نداشته باشید بسیار می شود. یادگیری ریاضیات در آینده دشوار است چگونه کودکان می توانند تفکر ریاضی را توسعه دهند؟ بیایید نگاهی به نحوه یادگیری ریاضیات دانش آموزان دبستانی بیندازیم .

  1. یاد بگیرید که برای پیش نمایش ابتکار عمل کنید بهترین دبیران ریاضی ایران

  قبل از توضیح دانش جدید، خواندن دقیق کتاب درسی و ایجاد عادت پیش نمایش فعال وسیله مهمی برای کسب دانش ریاضی است.

  بنابراین، توانایی خودآموزی را پرورش دهید، خواندن را با راهنمایی معلم بیاموزید، و سوالات تفکری را که به دقت توسط معلم طراحی شده است، برای پیش نمایش بگیرید. به عنوان مثال، هنگام مطالعه نمونه سوالات خودآموز، باید دریابید که نمونه سوالات در مورد چیست، چه شرایطی گفته می شود، چه چیزی از آنها خواسته می شود، چگونه در کتاب به آنها پاسخ داده می شود، چرا به آنها به این شکل پاسخ داده می شود. آیا راه حل های جدیدی وجود دارد و چه مراحلی برای حل مشکل وجود دارد. این مسائل مهم را درک کنید، از مغز خود برای فکر کردن، قدم به قدم استفاده کنید و یاد بگیرید که از دانش موجود خود برای کشف مستقل دانش جدید استفاده کنید.

  2. فقط به سخنرانی گوش ندهید، مهم این است که فکر کنید بهترین دبیران ریاضی ایران

  برخی از دانش‌آموزان با فرمول‌ها، ویژگی‌ها، قواعد و غیره کاملاً آشنا هستند، اما وقتی با مشکلات عملی مواجه می‌شوند، نمی‌توانند شروع کنند و نمی‌دانند چگونه از دانش آموخته‌شده برای پاسخ به سؤالات استفاده کنند.

  اگر چنین سوالی وجود دارد از دانش آموزان بخواهید که آن را حل کنند “اگر ارتفاع یک مکعب 2_سانتی متر برداشته شود به یک مکعب تبدیل می شود و سطح آن 48 سانتی متر مربع کاهش می یابد. حجم این مکعب چقدر است؟”

  اگرچه دانش آموزان با فرمول حجم یابی آشنا هستند، اما از آنجایی که مسئله شامل طیف گسترده ای از دانش است، بسیاری از دانش آموزان نمی توانند ایده حل مسئله را درک کنند، که لازم است دانش آموزان به تدریج در هنگام حل مسئله تحت راهنمایی معلم، به روش تفکر تسلط پیدا کنند. معلم.

  از نظر واحد، این سؤال شامل واحدهای طول و مساحت است؛ از نظر گرافیکی، مستطیل، مربع، مکعب و مکعب است.

  از رابطه تغییر نمودار: مستطیل→ مربع;

  از نظر تفکر و استدلال: مکعب ← قسمتی از مکعب را که قاعده آن مربع است ← چهار وجه را کم کنید ← مساحت یک وجه را پیدا کنید ← طول مستطیل را بیابید (یعنی طول یک لبه مربع) → حجم مکعب؛

  با الهام از معلم و تجزیه و تحلیل دانش آموزان، دانش آموزان با توجه به ایده های خود (رسم نمودار) پاسخ خواهند داد. برخی از دانش آموزان به سرعت متوجه شدند: بگذارید طول پایه مکعب اصلی X باشد، سپس 2X×4=48: X=6 (یعنی طول لبه مکعب)، بنابراین حجم مکعب: 6× 6×6= 216 (سانتی متر مکعب).

  بنابراین، در کلاس درس، بزرگترین نقش معلم الهام بخشیدن است؛ کودک باید با اتکا به راهنمایی معلم در کلاس، ایده های معلم را از نزدیک دنبال کند تا به ایده حل مسئله فکر کند؛ پاسخ واقعاً مهم نیست، مهم است. روش است!

  3. قواعد حل مسئله را به موقع خلاصه کنید / بهترین دبیران ریاضی ایران

  به طور کلی، در حل مسائل ریاضی قوانینی وجود دارد که باید رعایت شوند.

  در حل مسائل به جمع بندی قواعد حل مسئله توجه کنید بعد از حل هر مسئله تمرینی به مرور سوالات زیر توجه کنید.

  (1) مهمترین ویژگی این سوال چیست؟

  (2) چه دانش پایه و گرافیک اولیه برای حل این مشکل استفاده شد؟

  (3) برای رسیدن به دگرگونی در این سؤال چگونه مشاهده، همراهی و تغییر کردید؟

  (4) چه ایده ها و روش های ریاضی برای حل این مشکل استفاده شد؟

  (5) حیاتی ترین گام در حل این مشکل کجاست؟

  (6) آیا تا به حال کاری شبیه به این انجام داده اید؟ شباهت ها و تفاوت ها در راه حل ها و ایده ها چیست؟

  (7) چند راه حل می توانید برای این مشکل پیدا کنید؟ کدام یک از آنها بهترین است؟ این راه حل ترفند خاصی است؟ می توانید خلاصه کنید که در چه شرایطی استفاده می شود؟

  این سلسله مشکلات از هر حلقه حل مسئله عبور می کند، به تدریج بهبود می یابد و پایدار می ماند، ثبات روانی و سازگاری کودک در حل مسئله را می توان به طور مداوم بهبود بخشید و توانایی تفکر را تمرین و توسعه داد.

  4. ایده های حل مسئله را گسترش دهید / بهترین دبیران ریاضی ایران

  در تدریس، معلمان اغلب برای دانش‌آموزان شک می‌کنند، سؤال می‌پرسند و دانش‌آموزان را به تفکر بیشتر تشویق می‌کنند، در این زمان دانش‌آموزان باید فعالانه فکر کنند و تفکر خود را گسترش دهند تا وسعت تفکر بهتر توسعه یابد.

  به عنوان مثال: برای تعمیر کانال 2400 متری 20 درصد آن در 5 روز تعمیر شد و مابقی تعمیر چند روز طول می کشد؟ با توجه به رابطه بین مقدار کل کار، بازده کاری و زمان کار، دانش آموزان می توانند فرمول های زیر را فهرست کنند:

  (1) 2400÷(2400×20%÷5)-5=20 (روز)

  (2) 2400×(1-20%)÷(2400×20%÷)=20 (روز).

  معلم از دانش آموزان الهام کرد که بپرسند: “5 روز طول می کشد تا 20٪ آن را کامل کنید و چند روز طول می کشد تا 1-20٪ باقی مانده را کامل کنید؟” دانش آموزان به سرعت به روش ضرب کردن فکر کردند:

  (3) 5×(1-20%)÷20%=20 (روز). اگر از روش “بدانید کسری عدد چیست، این عدد را پیدا کنید” فکر کنید، می توانید راه حل زیر را بدست آورید: 5÷20%-5=20 (روز).

  آیا می توانند برای الهام بخشیدن مجدد به دانش آموزان از دانش متناسب برای پاسخگویی استفاده کنند؟ دانش آموزان به این موارد خواهند رسید:

  (4) 20٪: (1-20٪) = 5: X (فرض می شود که بقیه در X روز تکمیل شود).

  این امر دانش‌آموزان را به تفکر بیشتر تشویق می‌کند، ارتباط عمودی و افقی بین دانش را برقرار می‌کند، روش حل مسئله را تغییر می‌دهد، ایده‌های حل مسئله دانش‌آموزان را گسترش می‌دهد و انعطاف‌پذیری تفکر دانش‌آموزان را پرورش می‌دهد.

  5. نقش کتاب خطا را کامل بازی کنید بهترین دبیران ریاضی ایران

  هر دانش آموز یک «کتاب اشتباه» تهیه می کند تا اشتباهات انجام شده در تکالیف معمولی، تست های واحد یا امتحانات میان ترم و پایان ترم را ثبت کند و دلایل اشتباهات را بیان کند.

  در یادگیری واقعی، باید این کتاب را مرتباً بررسی کنید تا از آن آگاه شوید. استادان دانشگاهی زیادی وجود دارند که به دلیل استفاده فعالانه از کتاب سوالات اشتباه، نمرات بالایی کسب کردند.

  6. روش یادگیری “1 × 5” نیاز به برداشت یک سوال برای انجام یک سوال دارد ر

  مخالفت با تاکتیک زیر سوال بردن دریاها. یک سوال انجام دهید و دانش آموزان را به تفکر از پنج جنبه راهنمایی کنید:

  ①نکات دانشی که در این سوال مورد آزمایش قرار گرفته است چیست؟

  ②چرا این کار را می کنید؟

  ③ چگونه به آن رسیدم.

  ④ چه کار دیگری می توانم انجام دهم آیا راه دیگری وجود دارد؟

  ⑤ تغییرات در یک سؤال به اشکال مختلف سؤال نگاه کنید، خود را سؤال‌کننده بدانید، هدف سؤال‌کننده را درک کنید و ببینید آیا راه‌های دیگری برای حل مشکل وجود دارد یا خیر.

  7. درباره تکالیف / بهترین دبیران ریاضی ایران

  در فرآیند تکالیف حالت ذهنی سرعت طلبی وجود دارد، هنگام مرور سوالات بی دقتی می کنند، برای سوالات اشتباه دانش آموزان را راهنمایی می کنند تا روش تحلیل سوال اشتباه تشکیل دهند و هدف از تجزیه و تحلیل این است که دانش‌آموزان کاملاً متوجه می‌شوند که به دلیل خواندن نادرست، خطاهای حل مسئله به‌وجود می‌آید و در نتیجه انگیزه درونی «می‌خواهم درست بخوانم» را شکل می‌دهد، دانش‌آموزان را به بررسی دقیق سؤال‌ها و درک واقعی معنای سؤال‌ها راهنمایی می‌کنند

بهترین دبیران ریاضی ایران بهترین معلمان ریاضی ایران بهترین دبیران ریاضی کنکور ایران بهترین دبیران ریاضی ایران

بهترین دبیران زیست کنکور ایران

بهترین دبیران زیست کنکور ایران

لیست بهترین اساتید زیست ایران از نگاه مجموعه کارنامه خرد:

دکتر همایونی  مولف کتب زیست شناسی قلمچی و طراح تست کنکور های آزمایشی و مدرس برنامه های تلویزیونی

استاد اشکان هاشمی زیست نویسنده و مدرس

 استاد محمد رضا عمارلو زیست

استاد رضا اربابیان مولف کتب خانه زیست شناسی ایران و طراح تست کنکور های آزمایشی و مدرس برنامه های تلویزیونی

استاد علی پناهی شایق زیست

 استاد محمد مهدی میوه چی زیست

 استاد علی کرامت زیست

 استاد امیر حسین حقانی فر زیست

استاد حاجی یوسف از مدرسین برتر ایران

استاد حنیف عظیمی زیست

 استاد ماجد موید زیست

 استاد امین امین الرعایا زیست

استاد منصور کهندل زیست

استاد رضا امیر زیست

استاد پدرام فرهادیان زیست

 استاد محمد چلاجور زیست

 استاد امید فراهانی زیست

 استاد وحید شایسته زیست

 استاد محمد هاشمی زیست

 استاد  مسعود حدادی زیست

استاد مهدی آرام فر زیست نویسنده و مدرس 

 استاد امید شیخ حسنی زیست

استاد محمد همدانی زیست

 استاد  علی رضا اکبرپور زیست

 استاد مجید نیک راد زیست

 استاد رضا راحمی زیست

استاد جمال نیکنام زیست

استاد علیرضا اعتماد زیست

استاد رضا اربابیان زیست

استاد علی ظهری زیست

استاد  مهرداد عالی پور زیست

استاد حمید راهواره زیست

 استاد هادی کمشی زیست

بهترین دبیران زیست برای درس دادن حتماً از شکل کشیدن به صورت بازه استفاده می کند چراکه درس زیست درسی مفهومی است و برای درک بهتر آن حتماً باید از شکل و تصویر استفاده کرد بهترین دبیران زیست آزمایشات کتاب و پاورقی ها دقت نموده آنها را نیز برای دانش آموزان شرح می دهند خلاصه نویسی از دیگر روش های بسیار مفید در خواندن درس زیست باشد بهترین دبیران زیست از جزوه های خلاصه نویسی شده و نمو نمودار درختی برای تدریس استفاده می کنند همینطور بهترین دبیران زیست نحوه خواندن درس زیست را به دانش آموزان توضیح می دهند زیرا درست خواندن زیست بسیار مهم است چرا که هم درسی مفهومی و هم حفظ می باشد و مطالب به هم پیوسته است بهترین دبیران زیست به صورت ترکیبی درس می دهند یعنی مطالب مرتبط از فصل های مختلف را به هم رفت داده آن را برای دانش آموز روشن میکنند و توضیح می دهند حل تست های حل تست های کتاب های تست مناسب کنکور و آزمون های آزمایشی سر کلاس بسیار مهم است بهترین دبیران زیست حل تست آزمون ها را برای دانش آموزان بررسی میکند استفاده از فیلم های آموزشی برای درس زیست بسیار می تواند مفید واقع شود بهترین دبیران زیست در امر تدریس از فیلم های آموزشی مانند انیمیشن های مرتبط با درس زیست مسلمان نده در مطالب مانند فشار اسمزی آناتومی قلب استفاده میکنه.

عکس از بهترین دبیران زیست میباشند داشتن پرسش کلاسی از روش هایی بسیار کاربردی می باشد همینطور بهترین دبیران زیست به تکرار و دوره مطالب زیست می پردازند تا دانش آموزان مطالب را فراموش نکنند یک معلم خوب باید خوش اخلاق باشد در کلاس با مهربانی با دانش آموزان رفتار کند وبا مهربانی تدریس کند  بهترین دبیران زیست باید در کلاس ظاهری آراسته داشته باشند و چهره‌ای بشاش تا دانش آموزان ازآنهاانرژی مثبت دریافت کنند ،بهترین دبیران زیست بعد از اتمام کتاب، کتاب را دوره می کنند وبا روش‌هایی مثل حل تست داشتن پرسش کلاسی و گرفتن آزمون کتبی به دوره مطالب می بپردازندهمچنین می‌توانند از دانش آموزان بخواهند درس ها را به صورت کنفرانس ارائه بدهند و اسلاید درست کنند چرا که زمانی یادگیری ۱۰۰ درصد میشود که انسان خود آن را آموزش دهد بهترین دبیران هیچ گاه بین دانش آموزان فرق نمی‌گذارند و سعی بر شناخت‌دانش آموزان دارند زیرا هر دانش آموز اخلاق به خصوص خود را دارد ،ویژگی های مثبت و منفی دارد و معلم خوب آن را شناسایی می کند بهترین دبیران زیست اولین منبع شان کتاب درسی می باشد و نکات مهم آن را برای دانش آموزان بیان می کنند در هر پاراگراف  نکات مهم تستی و مفهومی را مشخص میکنند و ارتباط آن را با مطالب قبل مشخص می کنند اکثر بهترین معلمان زیست در بهترین دانشگاه ها درس خوانده اند یک معلم خوب باید توانایی مدیریت کلاس را داشته باشد،همچنین توانایی ایجاد انگیزه در دانش آموزان را نیزداشته باشد. بهترین دبیران زیست سعی میکنند لحن خوبی داشته باشند و تن صدای مناسب چرا که درزیست  درسی است که حالت تشریحی و تعریفی دارد و اگر معلم بخواهد با لحن آرام وبا صدای پایین تدریس کند کلاس کسل کننده خواهد بود بهترین دبیران زیست باید سعی کنند مطالبی را که پای تخته می نویسند با خط خوش بنویسند تا دانش آموز بتواند راحت نکته برداری کند و تصاویر را به صورت واضح رسم کنند برای مثال از ماژیک های با رنگ های مختلف میتوانند استفاده کنند همین طور برای شکل کشیدن ورسم نمودار درختی ، همه این موضوعات به نظر ساده بسیار در ایجاد انگیزه برای گوش دادن در کلاس بسیار اهمیت دارد یک معلم نباید تمام وقت کلاس رابهدرس دادن اختصاص دهد  حتماً باید برای استراحت زمانی را قرار دهدو با دانش آموزان  پیرامون مسائل دیگر نیز صحبت کند ، معمولاًبهترین دبیران شناخته شده و به نام هستند بهترین دبیران زیست اگر دانش آموز در پرسش کلاسی و آزمونهای خود نتیجه قابل قبول نگیرد اورا سرزنش نمی کنند و فقط به دنبال علت افت دانش آموز می گردند و به او کمک می کنند تا مشکل را حل کند ا،یجاد استرس نیز دردانش آموز نمی کنند، معلم باید در کلاس حضور به موقع داشته باشد تا از تایم کلاس زده نشود تا دانش آموزان بتوانندبه بهترین نحو از دانش معلم بهره ببرند داشتن حس شوخ‌طبعی یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت بهترین دبیران می باشد چرا که باعث می شود فضای کلاس شاد باشد معلم میتواند از تجربیات خود در دوران دانش آموزی تعریف کندتا دانش آموزان بتوانند از تجربیات آن استفاده کنند. بهترین دبیران زیست تسلط کافی بر روی درس دارند و همینطوراشراف کامل به کتاب ونکات کنکوری کتاب های تست به همین دلیل اکثر بهترین دبیران زیست پزشک می باشند حتی گاهی می توانند مطالب زیست را به صورت داستان طور تعریف کنندتا جذابیت درس بیشتر شود.

 داشتن تسلط در بیان کردن آنچه معلم تدریس می کندبسیار در یادگیری موثر می باشد، بهترین دبیران زیست خود به دنبال علم آموزی بیشتر و مطالعه بیشتر می باشند اکثراً به دنبال ادامه تحصیل درمدارج بالاتر می باشند دانش آموزان را تشویق به مطالعه بیشتر می کنند و نه فقط مطالب مختص کتاب زیست بلکه مطالبی فراتراز کتاب درسی و برای آشنایی بیشتر با علم زیست شناسی آنهارا به تحقیق و بررسی تئوری های مختلف علم زیست شناسی وتحقیق درباره آنها تشویق میکنند ،همچنین بهترین دبیران باید کمی روانشناسی نیز بدانند وبا اخلاقیات یک دانش آموز در سن و سال نوجوانی آشنایی داشته باشند و زود عصبانی نشوند و مانند یک بزرگترو مادر پدری مهربان و صبور دانش آموزان راراهنمایی کنند و زود آنها را در مورد تنبیه قرار ندهند همچنین بهترین دبیران زیست نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را برای آنها شرح می دهند تا بتوانند این درس را بهتر بخوانند همینطور تکالیف و تست هایی که برای آنها تعریف می‌کنند نباید طوری باشد که آنها را خسته و بی انگیزه کرده و متناسب با سطح درسی کلاس باشد اگر دبیر زیست پزشک باشد می تواند اتجربیات خود در امر پزشکی یا دوران دانشجویی و انترنی خود را برای دانش آموزان تعریف کند برای مثال اتفاقات جالبی که در دنیای پزشکی افتاده یا این علم چه خدماتی به بشریت کرده است این نیز در علاقه مندی دانش آموزان بسیارتاثیر گذار است یا حتی می تواند  از دانش آموز بخواهدمقاله های معتبر پیرامون مسائل پزشکی و یا دنیای زیست شناسی را مطالعه کرده و یا خود در این زمینه به تحقیق پردازندو آن را برای دوستان خود شرح دهند بهترین دبیران زیست در کلاس میتوانند از وسایلی مانند میکروسکوپ وماکت های زیست شناسی نیز استفاده کنند وبرای یادگیری بهتر به تشریح قلب و کلیه و شش ها  بپردازند بهترین دبیران هیچگاه در کلاس ایجاد حس رقابت نمی کنند رقابت در دانش آموزان استرس به وجود می‌آوردچرا که دانش آموز باید به خاطر علاقه خود به آن درس  واهدافی که  دارد درس بخواند ونه  برای رقابت با دوستانش همینطور بهترین دبیران زیست می‌توانند برای رفع اشکال گروه تشکیل دهند تا دانش آموزان سوالات خود را مطرح کنند و یا با هم تعامل بیشتری داشته باشند و بین هم سوالات زیست را و تست های مهم را رد و بدل کنند و خود نیز در این گروه ها مطالبه جالب زیست شناسی را قرار دهند همینطور حجم مطالب گفته شده سر کلاس نباید از یک مقدار مشخص بیشتر باشد نباید مطالب گفته شده غیر مرتبط با هم باشد چرا که می تواند موجب خستگی ذهنی دانش آموز شود معلم باید در درس دادن خود دارای  نظم ذهنی باشد و مطالب را به طور پیوسته تدریس کند، اگر دانش آموزی درصد آزمون های خود یا نمرات کلاسی اش پیشرفت کند معلم موظف است او را تشویق کند تادانش آموز انگیزه‌ای بیشتر پیدا کند تا فکر نکند که تلاش های او از دید معلمش ناچیز و نادیده گرفته می شود  همچنین نباید با یک درصد پایین توانایی او زیر سوال برده شود.

از مسائل بسیار مهم یک معلم خوب داشتن ادب در کلام ورفتارمی باشد و باید با دانش آموزان با لحنی درست و متناسب با شان دانش آموز صحبت کند و به دانش آموزان احترام بگذارد و احترام متقابل را دریافت کند همینطور می تواند از تجربیات خود در زندگی اجتماعی نیز دانش آموزان را بهره‌مند کند و فقط کلاس را مختص درس زیست نبیند چرا که وظیفه یک معلم به علاوه آموزش، پرورش نیز می باشد همینطور باید با دانش آموزان خود مانند یک دوست رفتار کند تا آنها با او راحت باشند و بتوانند مسائل شان را در میان بگذارند و همینطور نباید ایجاد حس ترس در دانش آموز ایجاد کند، بهترین دبیران زیست هیچ گاه در دانش آموز حس ترس و نا امیدی را ایجاد نمی کنند و در کلاس فضایی صمیمانه را ایجاد می کنند اگر معلمی عاشق تدریس  و دانش آموزانش نباشد نمی تواند روی آنها تاثیر گذار باشدو نمیتواند موجب شود که دانش آموزانش ازاو الگو برداری کنند.

استفاده از پوستر های زیست شناسی  برای تدریس می تواند تاثیر گذار باشد و به فهم بیشتر دانش آموزان کمک کند.بهترین دبیران زیست در حد توان خود سعی میکنند شرایط گفته شده را برای دانش آموزان خود ایجاد کنند‌ و در کلاس های مجازی حتما  کلاس را با بهترین امکانات تشکیل دهند.

بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تجربی

بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تجربی

کارنامه خرد به عنوان برترین موسسه انتخاب رشته کنکور سراسری منحصرا از مشاوران برتر و برند ایران در انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد استفاده مینماید 

در این موسسه از دستیاران و تازه کارها خبری نیست و انتخاب رشته فقط و فقط منحصرا توسط مشاوران شهیر و برند ایران انجام میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته توسط مشاوران برند ایران با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: 

   خط ویژه :  02126401062

بهترین مشاوران انتخاب رشته در تهران  بهترین مشاوران انتخاب رشته در اهواز   بهترین مشاوران انتخاب رشته در شیراز بهترین مشاوران انتخاب رشته در اصفهان بهترین مشاوران انتخاب رشته در مشهد بهترین مشاوران انتخاب رشته در تبریز بهترین اراک مشاوران انتخاب رشته در تهران

 

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری  در کارنامه خرد چگونه است؟

پس از تماس با واحد مشاوره، شماره کارتی جهت واریز هزینه مشاوره به شما داده میشود و پس از ارسال فیش پرداختی، همکاران ما وقت مشاوره و صحبت مستقیم با مشاوران برند را هماهنگ میکنند،و این تایم مشاوره به صورت حضوری یا به صورت آنلاین (به انتخاب شما) خواهد بود.

در چینش، رشته ها هم از نرم افزارهای کامپیوتری هوشمند استفاده میشود و هم چینش نهایی بر اساس نظر مشاور صورت میپدیرد و این کار توسط مشاوران شهیر و ارشد انجام خواهد شد و دستیار یا مشاوران کارآموز در سیستم ما جایگاهی ندارد.

چرا هزینه انتخاب رشته موسسه شما از سایر موسسات بیشتر است؟

در اغلب موسسات کنکوری، یک مشاور اصلی و چندین مشاور تازه کار وجود دارند  که این دستیاران، کار انتخاب رشته را انجام میدهند! و مشاور اصلی به صورت فرمالیته فقط نگاهی به انتخاب ها می اندازد! و در طول یک روز هزاران نفر را پذیرش میکنند! ،اما انتخاب رشته در مجموعه کارنامه خرد فقط منحصرا توسط مشاور اصلی انجام گرفته و ظرفیت پذیرش فقط 5 در هر روز  برای مشاور مجموعه میباشد، و ما برای بالا بردن کیفیت کار و فله ای نشدن انتخاب رشته ها، مجبور به دریافت هزینه بالاتر اما دقت و کیفیت بالاتر هستیم.

مشاورین انتخاب رشته موسسه شما چه کسانی هستند؟

در کارنامه خرد فقط مشاوران رنکینگ 1 تا 10 کنکور ایران انتخاب رشته را انجام خواهند داد

(توصیه میکنیم نام این مشاوران سرچ نموده و جایگاه ایشان در نظرسنجی های سنوات اخیر را مشاهده نمایید و در هنگام تماس  برای تعیین وقت مشاوره  ، نام مشاور مورد نظرتان را به همکاران ما اعلام نمایید)

لیست اسامی بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور سراسری در موسسه کارنامه خرد:

1-مهندس مهدی باباخانی  2-دکتر مهدی برقعی 3-دکتر آرین احمدی  4- مهندس شروین مسیح 5- دکتر حسن پلوئیبهترین مشاور کنکور تجربی

معرفی بهترین مشاور کنکور تجربی در ایران و تهران

مشاوران شغلی و حرفه ای در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تجربی  برای دانشجویانی که رشته/شاخه را انتخاب می کنند و برای دانشجویانی که در مرحله برنامه ریزی شغلی هستند.

خدمات مشاوره حرفه ای را به منظور شناخت خود، حرفه و فرصت های تحصیلی و کسب اطلاعات دقیق تر در مورد گرایش حرفه ای ارائه می دهد.

مشاوران شغلی و حرفه ای در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تجربی  با مراجعه به موسسات آموزشی و ملاقات با مدیران و مشاوران مدارس اطلاعات مربوط به خدمات مشاوره حرفه ای را ارائه می کند و با مذاکره برای همکاری دانش آموزان از این خدمات بهره مند می شود. اهمیت انتخاب حرفه و نکاتی که در انتخاب حرفه باید در نظر گرفته شود توضیح داده می شود، اطلاعاتی در مورد حرفه ها، فرصت های آموزش حرفه ای، گزینه های آموزش عالی-آموزش و … ارائه می شود. او کار گروهی انجام می دهد که در آن به او گفته می شود.

ب مشاوران شغلی و حرفه ای در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تجربی  ا فعالیت های روزهای ارتقاء شغلی که در سال 2015 راه اندازی شد. هدف آن کمک به دانشجویان قبل از انتخاب دانشگاه، از بین بردن اثرات منفی فردی و اجتماعی ناشی از انتخاب یک حرفه اشتباه، افزایش آگاهی و شناخت İŞKUR و اطمینان از این است که جوانان ما در مسیر شغلی خود تنها نیستند. با روزهای ارتقاء حرفه ای، ترجیحاترین حرفه ها در مقطع کارشناسی و بسیاری از مشاغل، از جمله حرفه های آینده، توسط خبرگان آن حرفه ها ترویج می شود.

“هر سال مجله حمایت از انتخاب حرفه ای…”

مشاوران شغلی و حرفه ای در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تجربی  در محدوده خدمات مشاوره شغلی و حرفه ای، با هدف افزایش اشتغال پذیری نیروی کار، سوق دادن بیکاران و کسانی که در مرحله انتخاب حرفه هستند به سمت حرفه/شغل و حمایت از برنامه ریزی شغلی آنان، افزایش سطح دانش و علاقه دانش آموزان، والدین و معلمانی که در مرحله انتخاب حرفه هستند، هر ساله مجله حمایت از انتخاب حرفه تهیه می شود که در محیط منتشر می شود.

شما می توانید به تمام شماره های مجله حمایت از انتخاب حرفه ای که تاکنون در   وب سایت رسمی مشاوران شغلی و حرفه ای در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تجربی  منتشر شده است دسترسی پیدا کنید.

“مراکز اطلاعات حرفه ای، منبع اطلاعات حرفه ای”

مرکز اطلاعات حرفه ای؛ اینها حوزه هایی هستند که اطلاعات مربوط به مشاغل و مکان های آموزش حرفه ای در آن گنجانده شده است و اطلاعاتی که به افرادی که در مرحله انتخاب محل آموزش حرفه ای و حرفه ای هستند کمک می کند تا تصمیم درست و آگاهانه ای اتخاذ کنند. از مراکز اطلاع رسانی حرفه ای؛

– کسانی که در مرحله انتخاب حرفه هستند،

– کسانی که می خواهند در مورد حرفه های آموزش دیده در مراکز آموزش حرفه ای و دوره های حرفه ای بیاموزند،

– بزرگسالانی که حرفه دارند و می خواهند در حرفه خود پیشرفت کنند و حرفه خود را تغییر دهند.

– مشاوران، مدیران مدارس، والدین و مشاغل و فرصت های آموزشی آنها

هر کسی که بخواهد در مورد آن بیاموزد می تواند بهره مند شود.

درخواست ها را می توان به صورت انفرادی یا گروهی به مرکز اطلاعات حرفه ای ارسال کرد. علاوه بر این، جلسات گروهی در مراکز با درخواست مشاوران برگزار می شود و دانش آموزان به تفصیل از اهمیت انتخاب حرفه مطلع می شوند و از چه منابعی می توان اطلاعات حرفه را به دست آورد.

برای دسترسی به فایل های اطلاعات شغلی اینجا را کلیک کنید .

«ما به مردم کمک می‌کنیم خودشان را بشناسند…»

به منظور کمک به افراد در تعریف ویژگی های خود، برخی از ابزارهای سنجش و ارزیابی در محدوده خدمات مشاوره شغلی و حرفه ای استفاده می شود. موسسه ما از باتری تست گرایش حرفه ای به عنوان ابزار پشتیبانی برای سرویس مذکور استفاده می کند.

توانایی عمومی: این بخش که شامل 50 سوال می باشد پاسخگویی به آن زمان می برد و زمان تخمینی تکمیل آن 25 دقیقه می باشد.

گرایش حرفه ای: برای پاسخگویی به این بخش که شامل 176 سوال است محدودیت زمانی وجود ندارد.

تست شخصیت: پاسخگویی به این بخش که شامل 120 سوال است محدودیت زمانی ندارد.

باتری تست تقریباً 1 تا 2 ساعت دوام می آورد و در محیط رایانه اعمال می شود. پس از اتمام آنلاین آزمون، نتایج آن با مشاوران شغلی و حرفه ای ارزیابی می شود. باطری تست گرایش حرفه ای با هدف کمک به افراد در شناخت حرفه های مختلف و ویژگی های شخصی آنها و یافتن مناسب ترین حرفه برای آنها انجام می شود.

” جزوه اطلاعات حرفه ”

مشاوران شغلی و حرفه ای در بهترین موسسه انتخاب رشته کنکور تجربی  به کمکک دفترچه های اطلاعات حرفه ای که برای حمایت از دانش آموزانی که در سطح دبیرستان و دبیرستان در سراسر ترکیه تحصیل می کنند و افرادی که در حال انتخاب حرفه و پیشرفت شغلی هستند تهیه شده است، به روز شده است. 8 دفترچه اطلاعات حرفه ای به روز شده حاوی اطلاعات 250 شغل است. شما را راهنمایی میکنند