کلاس کنکور آنلاین

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=129

به گزارش خبرنگاران حوزه آموزش ایران آموزشگاه ها کارنامه خرد و کلاسینو و تاملند و رایان کلاس از برترین آموزشگاه ها برگزارکننده کلاسهای کنکور آنلاین میباشند که در ادامه به معرفی آنها و خدمات کلاس کنکور آنلاین آنها خواهیم پرداخت.

مجموعه آموزشی کارنامه خرد

توسط سامان سلامیان و مهدی باباخانی از مدرسان برند ایران مدیریت میگردد. کارنامه خرد را می توانیم به ‌نوعی، گرانترین و لاکچری ترین آموزشگاه کنکور ایران بنامیم. خدمات آموزشگاه کارنامه خرد فقط توسط مدرسان معروف و برند و رنکینگ یک مدرسان کنکور انجام می شود و به همین دلیل، هزینه کلاس ها نیز نسبت به سایر آموزشگاه ها  اندکی بیشتر است.

 در کارنامه خرد کلیه کلاس ها در استودیو های بزرگ و مجهز و با امکاناتی همچون وال لمسی بزرگ و نمایشگرهای سی تاچ بزرگ و چهار دوربین فیلمبرداری حرفه ای و سینمایی و با حضور فیلمبرداران و صدابرداران حرفه ای و دارای سابقه کار در صدا و سیما برگزار می گردد.

 همچنین برای پخش فیلمهای آنلاین و بازدید مجدد آفلاین ها، این آموزشگاه سرور اختصاصی ویژه خود را طراحی کرده است و در این آموزشگاه از سایت های پر دردسر و پر ترافیک همانند اسکای روم و ادوبی کانکت استفاده نمی شود.

 در کارنامه خرد، مدرس ریاضی استاد سامان سلامیان رنکینگ شماره یک مدرسان ریاضی ایران و مدرس فیزیک، استاد مهدی باباخانی رنکینگ شماره یک اساتید فیزیک ایران است و تدریس شیمی با استاد پیمان خواجوی مجد رنکینگ شماره دو مدرسان شیمی ایران صورت میگیرد.کارنامه خرد از برترین و حرفه ای ترین  کلاس های کنکور آنلاین در ایرات به شمار میرود.

آموزشگاه تاملند

مجموعه آموزشی تام لند که ابتدا فعالیت های خود را در زمینه کنکور آغاز نمود، هم اکنون از آموزشگاه ها خوب ارائه دهنده کلاس کنکور آنلاین است از بزرگ‌ترین محسنات این آموزشگاه می توانیم به وجود کلاس های کنکور در رشته انسانی و هنر اشاره نماییم.

 همینطور کلاس کنکور آنلاین و کلاسهای کنکور فنی نیز در این آموزشگاه برقرار است در حالی که اکثر آموزشگاه ها آنلاین فقط تمرکز و توجه خود را بر روی رشته تجربی و ریاضی قرار داده اند اما تام لند در رشته هنر و رشته های فنی و علوم انسانی توجه ویژه‌ای در این مدت داشته است و در مجموع از اساتید به خوبی نیز در رشته انسانی و فنی و هنر استفاده می کند  که وجه تمایز این آموزشگاه با سایر آموزشگاه ها مشابه است. اما مدرس ریاضی در مجموعه تام لند آقای ملک پور و مدرس شیمی استاد بابایی و مدرس فیزیک آقای یحیوی می باشد و کلاس های این آموزشگاه جز برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین به شمار میرود.

کلاسینو

 آموزشگاه کلاسینو سومین آموزشگاه ای است که به بررسی کلاس کنکور آنلاین آن خواهیم پرداخت. کلاسینو از اولین کلاس های کنکور آنلاین در ایران بوده است که همانند آموزشگاه تاملند،به رشته های علوم انسانی و زبان و هنر نیز توجه داشته است و در سبد خدمات خود قرار داده است.

 از دیگر محسنات این مجموعه می‌توان به ایجاد پنل و دسترسی محصلان به فیلم های ضبط شده  در کلاس کنکور آنلاین اشاره نمود همچنین پشتیبان های این آموزشگاه در هنگام مشکلات فنی به صورت دائمی شما را راهنمایی خواهند کرد. در این آموزشگاه ویژگی متمایز و دیگری که وجود دارد استفاده از تعداد زیادی مدرس های مختلف است که دانش آموز می توانند از بین آنها فرد مورد نظرش را انتخاب کند. تدریس ریاضی در این مجموعه توسط آقایان حیدری و سادات و اردستانی است و مدرسین فیزیک آقای حسینی و آقای نوکنده و همچنین مدرس شیمی آقای مصلایی می باشد و کلاس کنکور آنلاین این آموزشگاه جز برترین و حرفه ای ترین  کلاس کنکور آنلاین به شمار میرود

ویژگی معلمان خوب کلاس های کنکور آنلاین

یک معلم خوب و ایده آل، کارخانه استعدادسازی مردم یک کشور است. زحمات فکری معلم در کلاس ها از منابع ارزشمند یک ملت است. چون نسل بعدی با تماشای او یاد می گیرد. اگرچه ارائه تعریف مشخصی از معلم در کلاس کنکور آنلاین  ایده آل دشوار است، اما چندین ویژگی وجود دارد که یک معلم ایده آل قابل توجه است. این مقاله به برخی از این ویژگی ها و چگونگی توسعه این ویژگی ها به خصوص در کلاس های آنلاین می پردازد.

معلم در کلاس کنکور آنلاین  ایده آل باعث ایجاد اعتماد به نفس در محصلان باید گردد

در کتاب «۵۰ راه برای بهبود رفتار دانش‌آموزان» نوشته تاد ویتاکر، معلم در کلاس کنکور آنلاین  مدرسستان، می‌گوید که یکی از موانع تبدیل شدن معلم در کلاس کنکور آنلاین  به معلم در کلاس کنکور آنلاین  ایده‌آل، عدم اعتماد به نفس دانش‌آموزان است. به گفته وی: بسیاری از محصلان باور ندارند که معلم در کلاس کنکور آنلاین  آنها واقعاً به آنها اعتقاد دارند.

بسیاری از محصلان باور ندارند که والدینشان آنها را باور دارند.

بسیاری از محصلان باور ندارند که بزرگسالان آنها را باور دارند.

 بسیاری از محصلان خود را باور ندارند.

محصلانی که خود را باور ندارند، مشکلات رفتاری و تحصیلی بیشتری دارند.  

آنچه معلم در کلاس کنکور آنلاین  باید انجام دهند تا محصلان اعتماد به نفس داشته باشند:

ایجاد یک هدف خاص – اگر محصلان بتوانند در ابتدای سال برای کل سال هدف تعیین کنند، محصلان می توانند سال را با یک ایده روشن شروع کنند. شما همچنین باید آنچه را که در هر کلاس تدریس می شود ایجاد کنید. اگر معلم در کلاس کنکور آنلاین  در ابتدای کلاس در مورد یک فصل یا موضوع جدید بگوید “امروز اولین مرحله ضرب را یاد می گیرید” و در پایان کلاس به محصلان بگوید “تبریک می گویم، اکنون می توانید به والدین خود نشان دهید. چگونه شمارش را یاد بگیریم! اگر آنها بتوانند این حس را در آنها القا کنند که “می توانند به خوبی معلم در کلاس آنلاین کنکور تدریس کنند”، اعتماد به نفس آنها و همچنین کیفیت آموزش و انگیزه در بین محصلان افزایش می یابد.

دائماً اطمینان بخش- برای افزایش اعتماد به نفس دانش آموز باید همیشه بگوید من به شما ایمان کامل دارم، تسلیم نشو، من در کنارت هستم. تشویق و تشویق محصلان می تواند آنها را بسیار اعتماد به نفس ایجاد کند.

استفاده از فناوری – استفاده از فناوری آموزشی می تواند آموزش و دریافت را لذت بخش تر و موثرتر کند. این روش حتی به خجالتی ترین و خانه گی ترین دانش آموز کمک می کند تا خود را از پوسته خارج کند. به عنوان مثال بازی های ریاضی. بسیاری از مردم با آموزش ریاضیات روی تخته سیاه علاقه خود را از دست می دهند، اما اگر بتوان همین موضوع را از طریق بازی های ویدئویی آموزش داد، آن را برای محصلان سرگرم کننده و لذت بخش خواهد کرد. این امر باعث افزایش روحیه و اعتماد به نفس در محصلان عقب مانده یا ترسو می شود.   

یک معلم در کلاس کنکور آنلاین  ایده آل کلاس را به شیوه ای جذاب و موثر مدیریت می کند

مدرس خوب کلاس کنکور آنلاین  می تواند بسیار آگاه، کاملاً آماده برای تدریس در کلاس باشد و حتی توانایی توضیح خوب را داشته باشد. اما اگر نتواند کلاس درس را به شکلی جذاب و موثر اداره کند، تمام دستاوردهایش می تواند بر باد رود.

منبع: کلاس کنکورآنلاین (borna.news)