بهترین مشاوران تحصیلی ایران و تهران

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=258

معرفی و لیست برترین و  بهترین مشاور ها تحصیلی ایران

مجموعه آموزشی کارنامه خرد تنها گروه آموزشی تحصیلی در ایران است که برای مشاوره و برای تدریس گروهی و خصوصی منحصرا از مدرسان برند ایران و بهترین مشاور ها تحصیلی ایران استفاده می­نماید

کارنامه خرد با مدیریت اساتید  برند ایران (استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان) اداره می­گردد.

اگر تمایل دارید با مشاور ها مشهور و بهترین مشاور ها تحصیلی ایران و یا با مدرسان رنکینگ 1 تا3 ایران، کلاس های گروهی یا خصوصی داشته باشید با کالسنتر ما تماس حاصل فرمایید.

دفتر مرکزی تهران:  26401062    (021)

مجموعه آموزشی کارنامه خرد

مشاهده رزومه بهترین مشاور ها تحصیلی ایران

اسامی  بهترین مشاور ها تحصیلی ایران:

1- استاد مهدی باباخانی  2-  استاد ایمان سرورپور   3-استاد مهدی برقعی  4- استاد ندا برهانی نسب 5- استاد مهدی نکوئی 6-استاد امیر دیبازر 7-استاد شروین مسیح 8- استاد محمدرضا پوردستمالچی 9- استاد جعفر قلی  10- استاد آرین احمدی

بهترین مدرسان فیزیک ایران

-استاد مهدی باباخانی – استاد رضا خالو- -استاد فرید شهریاری-استاد مجتبی سادات-استاد میرسعید- استاد هومن  باستی

بهترین مدرسان ریاضی ایران

استادسامان سلامیان -استاد ارباب بهرامی-استاد مسعودی استاد محمد مهربان – استاد ماشاالله رضوی استاد اریان حیدری

بهترین مدرسان شیمی ایران

استاد بهمن بازرگانی-استاد محمدرضا مصلایی-استاد رضا بابایی-استاد داوود بیرکی-استاد حسن پلویی – استاد کوچیان فرد

بهترین مدرسان زیست ایران

استاد همایونی–استادعمارلو-علی کرامت -استادمهدی آرام فر-استاد اشکان هاشمی – استاد علی پناهی شایق

روش درس خواندن برای تحصیلی  از نگاه بهترین مشاور ها تحصیلی ایران:

در طول سال ها کار آموزشی مصاحبه‌های متعددی را با بهترین مشاور ها تحصیلی ایران  برگزار نموده ایم که ماحصل این گفتگو ها را تقدیم شما می کنیم، برترین مشاور تحصیلی ایران و بهترین مشاور ها تحصیلی در تهران در بهترین موسسه مشاوره تحصیلی  برای مطالعه صحیح در گفتگوهای شان موارد زیر را مطرح کردند.

یک دانش آموز تحصیلیی برای موفقیت تحصیلی رشته تجربی و برای موفقیت در تحصیل  رشته ریاضی و برای موفقیت در تحصیل رشته انسانی باید حداقل در هفته ۶۰ ساعت مطالعه مفید داشته باشد که از این ۶۰ ساعت باید ۱۸ ساعت را صرف مطالعه دروس عمومی نمایند و الباقی زمان را به مطالعه دروس اختصاصی بپردازد.

برای یک مطالعه موفق در آغاز سال تحصیلی سعی کنید ۲۰ تا ۲۵ درصد از زمان مطالعاتی خود را به دروس عمومی تخصیص دهید و حدود 70 الی 75 درصد از ساعات مطالعاتی خود را به دروس اختصاصی  بپردازید.

از نگاه بهترین مشاور ها تحصیلی ایران  و بهترین مشاور تحصیلی ریاضی و برترین مشاور ها تحصیلی ایران ، برای یک برنامه ریزی خوب و موفق، دانش آموزان باید در هر روز ۵ الی ۶ عنوان و کتاب درسی را مطالعه نمایند، در گذشته تعداد زیادی از دانش آموزان در یک روز فقط یک درس را می خواندند و این روش مردود و غلط است و بهتر است برای مطالعه موفق در هر روز پنج الی شش عنوان  کتاب درسی را در دستور کاری خود قرار دهید.

مثلا شما می‌توانید در هر روز ۳ درصد اختصاصی و ۳ درس عمومی را مطالعه کنید. البته اگر  به مدرسه می روید یا از لحاظ زمانی فقط نیمی از روز را در اختیار دارید میتوانید در هر روز سه الی چهار عنوان کتاب و درس را در دستور خود قرار دهید.

یادتان باشد برای مطالعه صحیح، تایم ها و باکس های مطالعاتی نباید خیلی کوتاه باشد تا شما فرصت مطالعه و تست زنی نداشته باشید و همچنین نباید باکس های مطالعاتی آنقدر بزرگ و طولانی باشد که باعث کسالت و سر رفتن حوصله شما شوند.

در بهترین موسسه مشاوره تحصیلی  و بهترین مشاور ها تحصیلی ایران و بهترین مشاور تحصیلی تجربی در مصاحبه با ما ، بهترین تایم برای مطالعه دروس را یک ساعت و نیم الی دو ساعت در روز می دانستند ،یعنی شما هر یک ساعت و نیم یکبار یا هر دو ساعت یک بار ، عنوان درسی مطالعاتی خود را باید عوض کنید و به سراغ درس دیگری بروید، مثلاً اگر فیزیک را دوساعت می خوانید  پس از دوساعت،  مطالعه فیزیک را متوقف کنید و به سراغ مطالعه درس دیگری بروید، همچنین بهتر است برای یک مطالعه موثر و موفق دروس اختصاصی و عمومی را متناوباً مطالعه کنید، مثلاً ابتدا فیزیک بخوانید سپس عربی بخوانید سپس دوباره یک درس اختصاصی مثل شیمی را بخوانید دوباره یک درس عمومی مانند دین و زندگی را مطالعه کنید تا علاوه بر تنوع مطالعاتی، مغز و ذهن شما نیز آمادگی کافی برای سوئیچ کردن روی درس های مختلف را پیدا کند.

در مصاحبه بهترین مشاور ها تحصیلی ایران در بهترین موسسه مشاوره تحصیلی   و بهترین مشاور تحصیلی تجربی و بهترین مشاور تحصیلی در تهران در خصوص روش های تستی و تشریحی و تفاوت آنها و فی سوال پرسیدیم پاسخ‌های جالبی را از ایشان دریافت کردیم ،برترین مشاور ها تحصیلی ایران معتقدند بهترین منبع و اولین منبع مطالعاتی برای دانش آموزان جزوات مدرسان مرجع و برتر ایران است . برخلاف نظرات قدیمی که معمولاً مشاورین محترم، کتاب‌درسی را بهترین منبع و مرجع معرفی می‌کردند هم اکنون مشاور ها برند ایران برای آموزش و یادگیری دروس مختلف جزوات اساتید مشهور و معروف ایران را به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌کند . البته شایان ذکر است که با توجه به تمایل طراحان تحصیلی به طراحی سوال از تمرینات کتاب درسی ،می توانیم کتاب درسی را در پله دوم و در مکان دوم منابع مطالعاتی قرار دهیم البته میدنیم که  از نظر مشاورین تحصیلیی ، شاید کتاب درسی برای آموزش خیلی منبع خوبی نباشد، ولی از حل تمرینات و سوالات کتاب درسی نباید غافل شد، زیرا طراحان در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کتاب درسی داشته اند

بهترین مشاور ها تحصیلی ایران معتقدند پس از مطالعه جزوات مدرسان برند و پس از حل کردن سوالات و تمرینات کتاب درسی وقت آن است که با تست حل کردن خود را محک بزنید برای حل تست بهتر است کار تست زنی را از سوالات تحصیلی سنوات گذشته آغاز کنید، سوالات تحصیلی سنوات گذشته در کتاب های میکرو طبقه بندی گاج موجود است که پس از تست زنی از این منبع می توانید تست های تالیفی این کتاب را نیز بررسی و حل نمایید.

هنگام تست زنی به هیچ عنوان برای خودتان محدودیت زمانی برای حل تست ها در نظر نگیرید. درست است که در تحصیلی تایم تستهای اختصاصی چیزی حدود یک دقیقه یا کمی بیشتر و کمتر است، اما این تایم مربوط به زمانی است که شما در یک درس کاملاً مسلط شده اید و تا قبل از اینکه به تسلط کافی برسید نباید سراغ تست های زمان دار بروید.

پس از شروع سال تحصیلی تا حدود ماههای اسفند و فروردین مشاورین برند ایران معتقدند که نباید شما تست ها را به صورت زمان دار بزنید و فقط باید هدف تان را روی این قرار دهید که سطح سواد علمی و مطالعاتی خود را بالا ببرید و با بالا رفتن سطح سواد مطالعاتی شما، کم کم بر تمام دروس مسلط می شوید و پس از این تسلط می‌توانید آرام آرام سرعت تست زنی خود را نیز افزایش دهید ( در واقع با بالا رفتن تسلط سرعت تست زنی خود به خود و اتوماتیک افزایش می یابد)

در ماه‌های نخست و ماه های آغازین شروع برنامه مطالعاتی خود، به هیچ عنوان نگران تایم و سرعت تست زنی  نباشید بهترین مشاور تحصیلی ایران و بهترین مشاور تحصیلی تجربی و بهترین مشاور تحصیلی ریاضی و برترین مشاور ها تحصیلی ایران در خصوص نحوه مطالعه کتب درسی اعتقاد دارند که پس از مطالعه جزوات مدرسان مرجع و پس از حل کردن تمرینات کتاب درسی و پس از بررسی تست های تحصیلی سالهای گذشته نوبت آن است که خود را در یک آزمون با جامعه آماری بالا محک بزنید البته این آزمون باید استاندارد نیز باشد .

در حال حاضر در بهترین موسسه مشاوره تحصیلی   موسسات گاج و قلم چی و تعاونی کارکنان سازمان سنجش و موسسه گزینه دو از مشهور ترین و بزرگترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی میباشند . هدف اصلی از شرکت در آزمون های آزمایشی صرفاً سنجش شما و فهمیدن درصدها و تراز ها نیست بلکه آزمون ها مهمترین منبع و مرجعی هستند که شما را در ریل و مسیری صحیح هدایت می‌کند یعنی با شرکت در آزمونهای آزمایشی خود را در کانال و مسیر برنامه هدفمند آزمون ها قرار می دهید.

در خصوص بهترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی به عقیده نگارنده این مطلب، بهترین موسسه ، تعاونی کارکنان سازمان سنجش است.

در بهترین موسسه مشاوره تحصیلی  مشاوره های تحصیلی در  دو روش انجام می‌شود : روش نخست آن است که شما به دفتر کاری مشاور ها تحصیلیی می‌روید و آنها پس از ویزیت کردن شما و ملاقات با شما برنامه هفتگی را به شما می دهند و در پایان هفته همان برنامه را از شما مطالبه می‌کند.

اما روش دیگر آن است که مشاور به منزل شما خواهد آمد و همان کارها را در منزل برای شما به صورت هفتگی انجام خواهد داد. بدیهی است که روش دوم شامل هزینه‌های سنگین تر و بالا تر خواهد شد و حضور در دفتر مشاورین و اساتید از لحاظ مالی هزینه کمتری را برای شما خواهد. بهترین مشاور تحصیلی نی نی سایت

وبسایت تحلیل مدرسان ایران را از اینجا ببینید

مشاور تحصیلی خوب ویژگی هایی دارد که او را از بقیه متمایز می کند شناخت دقیق و صحیح مشاور خوب شما را در انتخابتان و ادامه همکاریتان با مشاور ها یاری خواهد کرد و موجب نتیجه گیری صحیحتان خواهد شد.

همانطور که در هر زمینه ای بدون شناخت کافی از آن زمینه نمیتوان نتیجه ای مطلوب دریافت کرد در کار مشاوره تحصیلی نیز یک مشاور خبره ابتدا می بایست اطلاعات خاصی را از دانش آموز دریافت کند و با تحلیل صحیح و لحاظ کردن تمام این اطلاعات تصمیمی در خور و نتیجه بخش اتخاذ کند. این اطلاعات شامل موارد زیر است یکی از بزرگترین غول های زندگی هر فرد غول عادت است؛ عادت می تواند کاری سخت را به آسان ترین حالت ممکن دربیاورد یا اینکه سبک زندگی یک شخص را بر اساس راحت طلبی یا اهداف نادرست تنظیم کند. یعنی شما به واسطه عادت های روزمره خودتان ممکن است بخش عظیمی از زمانتان را از دست بدهید و یا اینکه کاری را در مدت زمان کمتری انجام دهید. به عنوان مثال شما ممکن است به شبکه اجتماعی اینستاگرام و چک کردن پست های دوستان یا اطرافیانتان عادت کرده باشید بنابرین بر اساس عادت و بدون انتخاب این فعالیت را بیشتر روزها انجام دهید و زمان بسیار طولانی ای را تلف بکنید. از طرفی ممکن است به ورزش صبحگاهی عادت داشته باشید به گونه ای که ناخودآگاه صبح از خواب برخیزید و به ورزش بپردازید بدون اینکه این فعالیت برایتان ذره ای سختی به همراه داشته باشد. بنابرین سعی کنید کارهای نتیجه بخش را عادت خود کنید و عادت های نادرست را از لیست کارهای روزمره تان خارج کنید. یک مشاور تحصیلی خوب حتما به عادت های روزانه و هفتگی و ماهانه شما میپردازد پس از دریافت اطلاعات دانش آموز و کسب شناخت کافی از او حالا نوبت به برنامه ریزی روزانه و هفتگی و ماهانه می رسد در این برنامه باید اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت تعریف شود و این کار توسط مشاور و با دقت کافی انجام می شود برنامه باید نه خسته کننده و نه همراه با زمان های خالی باشد. استراحت و تفریح و ورزش باید به طریقه صحیح پیاده سازی شود. یک برنامه ریزی صحیح هیچ گاه به دلزدگی و خستگی و فرار از مسئولیت منجر نخواهد شد همچنین یک برنامه ریزی صحیح از سمت مشاور یک شروع با دور کند خواهد داشت و این سرعت باید به مرور ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مشاور تحصیلی ایران

بهترین مشاور ها تحصیلی ایران

بهترین مشاور ها کنکور ایران

برترین مشاور ها تحصیلی ایران

بهترین مشاور تحصیلی تهران

بهترین مشاور ها تحصیلی تهران

بهترین مشاور ها کنکور تهران

برترین مشاور ها تحصیلی تهران

منبع: بهترین مشاوران تحصیلی ایران و تهران | سایت انتخاب (entekhab.ir)