مراکز مشاوره در تهران

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=566

مشاورین معروف و برند ایران و بهترین مشاوران تحصیلی تهران هم اکنون در مرکز مشاوره کارنامه خرد مشغول به فعالیت میباشند.

مرکز مشاوره کارنامه خرد  به عنوان برترین و گرانترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران، منحصرا از  مشاوران برند و مشهور ایران استفاده مینماید و بهترین مشاوران تحصیلی ایران در این موسسه در حال ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور میباشد

چرا کارنامه خرد ؟تمایز کارنامه خرد با سایر مراکز مشاوره تحصیلی چیست ؟

در اکثر موسسات و مراکز مشاوره تحصیلی، معمولا یک مشاور مشهور با تعداد زیادی دستیار وجود دارد، که تمام کارهای مشاوره ای را دستیاران و پشتیبانان انجام میدهند! و مشاور اصلی، فقط نقش دکور و ویترین موسسه را دارد، و به صورت انبوه و فله ای دانش آموزان را پذیرش میکنند،  اگر چه این موسسات ارزان قیمت هستند،اما دستیاران و پشتیبانان تازه کار، شما را به مقصد و هدفتان نمیرسانند.

کارنامه خرد تنها مرکز آموزشی کنکور در ایران است که برای مشاوره و برای تدریس گروهی و خصوصی منحصرا از مشاوران دبیران برند ایران استفاده می نماید و از دستیاران و پشتیبانان استفاده نمیگردد.

کارنامه خرد با مدیریت اساتید برند ایران (استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان) اداره می گردد.

اگر تمایل دارید با مشاوران مشهور و رنکینگ 1 تا3 ایران، کلاس های گروهی یا خصوصی داشته باشید با کالسنتر کارنامه خرد تماس حاصل فرمایید.

دفتر مرکزی تهران:  26401062    (021)

 

لیست اسامی بهترین مشاوران کنکور ایران

 

رزومه و معرفی بهترین موسسه مشاوره کنکور

بیاموزید که چگونه مراکز مشاوره در تهران  را راه اندازی کنید و اینکه آیا این مرکز برای شما مناسب است یا خیر؟

با دنبال کردن این ده مرحله  مراکز مشاوره در تهران  راه اندازی کنید:

مراحل تاسیس مراکز مشاوره در تهران  خود را برنامه ریزی کنید

مراکز مشاوره در تهران  خود را به  شخصیت حقوقی تبدیل کنید

مراکز مشاوره در تهران  مالیاتی خود را ثبت کنید

 حساب بانکی تجاری و کارت اعتباری باز کنید

حسابداری را برای مراکز مشاوره در تهران  خود راه اندازی کنید

مجوزها و مجوزهای لازم را برای مراکز مشاوره در تهران  خود دریافت کنید

بیمه مراکز مشاوره در تهران  را دریافت کنید

نام تجاری مراکز مشاوره در تهران  خود را مشخص کنید

وب سایت مراکز مشاوره در تهران  خود را ایجاد کنید

سیستم تلفن کسب و کار خود را راه اندازی کنید

راه اندازی  تجارت بیشتر از ثبت آن در ایالت است. ما این راهنمای ساده را برای راه اندازی مراکز مشاوره در تهران  شما آماده کرده ایم. این مراحل تضمین می کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده است، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.

مرحله 1: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

 برنامه روشن برای موفقیت به عنوان  کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می کند تا ویژگی های کسب و کار خود را ترسیم کنید و برخی ناشناخته ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

هزینه های راه اندازی و جاری چقدر است؟

بازار هدف شما کیست؟

چقدر می توانید از مشتریان هزینه کنید؟

نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

خوشبختانه ما تعداد زیادی از این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم.

هزینه های افتتاح  مراکز مشاوره در تهران  چقدر است؟

به طور کلی، مشاوران  برای شروع کار خود تنها به  اتاق انتظار و  دفتر با  نیمکت یا صندلی راحت نیاز دارند. اگر دفتری بگیرید، به گواهی اشغال نیاز دارید که نشان دهد تمام استانداردهای منطقه بندی و ساختمان را رعایت کرده اید. هزینه های این امر به محله ای که برای کسب و کار انتخاب می کنید بستگی دارد. مراکز مشاوره ای که فقط  یا دو نفر در آن مشغول به کار هستند، گاهی اوقات ممکن است از خانه خارج شوند، که می تواند مقدار قابل توجهی از هزینه های شما را کاهش دهد. در این مورد، باید به مقامات محلی خود مراجعه کنید تا مطمئن شوید که خانه شما با مقررات ایمنی منطقه مطابقت دارد.

هزینه های همیشگی  مراکز مشاوره در تهران  چیست؟

مالکان باید در هزینه های زیر بودجه داشته باشند:

اجاره / تمدید مجوز

لوازم اداری

خدمات رفاهی

بیمه تجاری

تعویض تجهیزات اداری

هزینه های وب سایت

بازار هدف کیست؟

افراد کمی هستند که از دیدن  مشاور سودی نخواهند برد. توصیه ها و نظرات بی طرفانه می تواند برای افرادی که نمی توانند حرکت بعدی خود را در زندگی ببینند، ارزشمند باشد. افرادی که با افسردگی، اضطراب، مسائل خشم یا سایر مشکلات عاطفی یا بین فردی دست و پنجه نرم می کنند، همگی می توانند از مشاوره منظم رهایی یابند. با این حال، هنوز در مورد خدمات مشاوره در مناطق خاصی از کشور  انگ وجود دارد. بازار هدف متشکل از کسانی است که ایده دریافت کمک از بیرون برای بهبود خود را دارند، والدینی که امیدوارند در دوران جوانی مشکلات رفتاری را از بین ببرند، یا کسانی که توسط دادگاه ها موظف به دریافت مشاوره شده اند.

 مراکز مشاوره در تهران  چگونه کسب درآمد می کند؟

مشاوران با گرفتن هزینه برای وقت خود درآمد کسب می کنند. همه کارآفرینان باید هزینه های خود را بر اساس تجربه مشاوران و همچنین هزینه های سربار کسب و کار تعیین کنند.

چقدر می توانید از مشتریان هزینه کنید؟

مشاوران  می توانند برای  جلسه  ساعته از 20 تا 120 دلار یا بیشتر هزینه کنند. مبلغ به طور کلی بر اساس تجربه، سطح تحصیلات و تقاضا برای خدمات است. مراقب باشید که هزینه های بسیار کم برای خدمات را دریافت کنید. ارائه  مقیاس کشویی برای افرادی که درآمد پایینی دارند، معمولاً ارزش کار انجام شده را کاهش می دهد و گاهی اوقات می تواند بهانه ای را به افراد بدهد تا از جلسات خود صرف نظر کنند.

 

چگونه می توانید کسب و کار خود را سودآورتر کنید؟

گسترش خدمات خود برای شامل جلسات آنلاین می تواند  حرکت هوشمندانه برای هر مراکز مشاوره در تهران  باشد. در صورت انتخاب این کار، باید مطمئن شوید که نرم افزار رایانه شما از قوانین HIPAA پیروی می کند. قبل از اینکه در فضای مجازی به افراد غریبه مراجعه کنید، جلساتی را برای بیماران فعلی برگزار کنید.

نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

انتخاب نام مناسب مهم و چالش برانگیز است. اگر قبلاً نامی در ذهن ندارید، از راهنمای نحوه نام‌گذاری کسب‌وکار ما دیدن کنید یا در مورد طوفان فکری  نام با ایجاد کننده نام مراکز مشاوره در تهران  ما کمک بگیرید.

 

 

هنگام ثبت نام  کسب و کار ، توصیه می کنیم با بررسی نام کسب و کار خود تحقیق کنید:

سوابق تجاری ایالت شما

سوابق علامت تجاری پلتفرم های رسانه های اجتماعی

در دسترس بودن دامنه وب

بسیار مهم است که نام دامنه خود را قبل از اینکه شخص دیگری ایمن کند.

اکنون  دامنه پیدا کنید

   دامنه کامل خود را جستجو کنید…

مرحله 2:  شخصیت حقوقی تشکیل دهید

متداول ترین انواع ساختار تجاری عبارتند از: مالکیت انحصاری ، مشارکت ، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت .

ایجاد  نهاد تجاری قانونی مانند  LLC یا شرکت از شما محافظت می کند که در صورت شکایت از مراکز مشاوره در تهران  شما، شخصاً مسئول شناخته شوید.

 

مرحله 3: ثبت نام برای مالیات

قبل از اینکه بتوانید برای کسب و کار باز شوید، باید برای انواع مالیات های مصوب ثبت شرکت نید.

مرحله 4:  حساب بانکی تجاری و کارت اعتباری باز کنید

استفاده از حساب های بانکی و اعتباری اختصاصی تجاری برای حفاظت از دارایی های شخصی ضروری است.

 

هنگامی که حساب های شخصی و تجاری شما با هم ترکیب می شوند، دارایی های شخصی شما (خانه، ماشین و سایر اشیاء با ارزش) در صورت شکایت از تجارت شما در معرض خطر قرار می گیرند. در قانون تجارت، به این کار به عنوان سوراخ کردن حجاب شرکتی یاد می شود.

 

علاوه بر این، یادگیری نحوه ایجاد اعتبار تجاری می تواند به شما کمک کند کارت های اعتباری و سایر منابع مالی را به نام کسب و کار خود (به جای شما)، نرخ های بهره بهتر، خطوط اعتباری بالاتر و موارد دیگر دریافت کنید.

 حساب بانکی تجاری باز کنید

علاوه بر این که در هنگام درخواست وام تجاری الزامی است، افتتاح حساب بانکی تجاری:

دارایی های شخصی شما را از دارایی های شرکت شما جدا می کند، که برای حفاظت از دارایی های شخصی ضروری است.

تشکیل پرونده حسابداری و مالیاتی را آسان می کند.

کارت اعتباری تجاری بگیرید

دریافت کارت اعتباری تجاری به شما کمک می کند:

با قرار دادن همه هزینه های کسب و کار خود در  مکان، هزینه های شخصی و تجاری را از هم جدا کنید.

تاریخچه اعتباری شرکت خود را بسازید، که می تواند بعدا برای جمع آوری پول مفید باشد.

مرحله 5: حسابداری تجاری را راه اندازی کنید

ثبت مخارج مختلف و منابع درآمد برای درک عملکرد مالی کسب و کار شما بسیار مهم است. نگه داشتن حساب های دقیق و دقیق نیز پرونده مالیاتی سالانه شما را بسیار ساده می کند.

 

 

مرحله 6: مجوزها و مجوزهای لازم را دریافت کنید

عدم دریافت مجوزها و مجوزهای لازم می تواند منجر به جریمه های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما شود.

علاوه بر این، برای اینکه بتوانید به عنوان  مشاور تمرین کنید، باید مدرک تحصیلی مربوطه را از  دانشگاه یا کالج معتبر دریافت کنید.

 

اکثر مشاغل ملزم به دریافت مالیات بر فروش کالاها یا خدماتی هستند که ارائه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه مالیات بر فروش بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد، مقاله ما، مالیات بر فروش برای مشاغل کوچک را بخوانید .

برای اطلاعات در مورد مجوزها و مجوزهای محلی:

با دفتر کارمند شهر، شهر یا شهرستان خود چک کنید

از ی از انجمن های محلی فهرست شده در فهرست راهنمای انجمن های کسب و کار کوچک ایالات متحده از منابع کسب و کار محلی کمک بگیرید.

گواهی سکونت

کسب و کار مراکز مشاوره در تهران  معمولاً از  ساختمان اداری خارج می شود. کسب‌وکارهایی که خارج از  مکان فیزی فعالیت منند معمولاً به گواهی اشغال (CO) نیاز دارند.  CO تأیید می کند که تمام قوانین ساختمان، قوانین منطقه بندی و مقررات دولتی رعایت شده است.

اگر قصد اجاره  مکان را دارید :

به طور کلی مسئولیت دریافت CO به عهده صاحبخانه است.

قبل از اجاره، تأیید کنید که صاحبخانه شما  CO معتبر دارد یا می تواند دریافت کند که برای کسب و کار مراکز مشاوره در تهران  قابل استفاده است.

پس از  بازسازی اساسی،  CO جدید اغلب باید صادر شود. اگر محل کسب و کار شما قبل از افتتاح بازسازی می شود، توصیه می شود زبانی را در قرارداد اجاره خود بگنجانید مبنی بر اینکه تا زمانی که CO معتبر صادر نشده است، پرداخت اجاره شروع نمی شود.

اگر قصد خرید یا ساخت مکانی را دارید :

شما مسئول دریافت CO معتبر از  مقام دولتی محلی خواهید بود.

همه کدهای ساختمانی و الزامات منطقه بندی را برای مکان کسب و کار خود مرور کنید تا مطمئن شوید که کسب و کار مراکز مشاوره در تهران  شما مطابقت دارد و می تواند CO را دریافت کند.

مرحله 7: بیمه تجاری بگیرید

همانطور که در مورد مجوزها و مجوزها، کسب و کار شما به بیمه نیاز دارد تا ایمن و قانونی فعالیت کند. بیمه کسب و کار از رفاه مالی شرکت شما در صورت خسارت تحت پوشش محافظت می کند.

 

انواع مختلفی از بیمه نامه ها برای انواع مختلف مشاغل با ریسک های مختلف ایجاد می شوند. اگر از انواع خطراتی که کسب و کار شما ممکن است با آن مواجه شود مطمئن نیستید، با بیمه مسئولیت عمومی شروع کنید. این رایج ترین پوششی است که کسب و کارهای کوچک به آن نیاز دارند، بنابراین مکانی عالی برای شروع کسب و کار شما است.

 

درباره بیمه مسئولیت عمومی بیشتر بدانید .

ی دیگر از بیمه نامه های قابل توجه که بسیاری از مشاغل به آن نیاز دارند، بیمه غرامت کارگران است . اگر کسب و کار شما کارمند داشته باشد، این شانس خوبی است که ایالت شما را ملزم به پوشش غرامت کارگران کند.

مرحله 8: نام تجاری خود را تعریف کنید

نام تجاری شما همان چیزی است که شرکت شما در آن ایستاده است و همچنین اینکه چگونه کسب و کار شما توسط عموم درک می شود.  برند قوی به کسب و کار شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شود.

 

اگر در مورد طراحی لوگوی کسب و کار کوچک خود مطمئن نیستید، راهنمای طراحی ما برای مبتدیان را بررسی کنید ، ما نکات و توصیه های مفیدی را برای ایجاد بهترین لوگوی منحصر به فرد برای کسب و کارتان به شما ارائه خواهیم داد.

 

نحوه تبلیغ و بازاریابی  مراکز مشاوره در تهران

حرفه ای ها به شما خواهند گفت که بیشترین کسب و کار را از ارجاعات به جای تبلیغات گران قیمت خواهید داشت. با این حال، شما هنوز هم در همان ابتدا به راهی برای جلب نظر مشتریان نیاز دارید. روی ایجاد  وب‌سایت حرفه‌ای یا ارسال بروشورهایی تمرکز کنید که به وضوح نحوه انجام تمرین شما و خدماتی را که ارائه می‌دهید نشان می‌دهد.

 

چگونه مشتریان را به عقب برگردانیم

در حالت ایده آل، شما نمی خواهید مشتریان شما برای همیشه به خدمات شما نیاز داشته باشند، اما آنها به احتمال زیاد نیاز خواهند داشت تا چندین هفته (یا حتی سال ها) با کسی ملاقات کنند. ، و برای ترویج پیشرفت در هر زمان و هر کجا که ممکن است. هر چه  فرد نتایج ملموس تری از درمان خود ببیند (مثلاً سبک زندگی سالم تر، ارتقاء شغلی و غیره)، تمایل او به دیدن  مشاوران بیشتر خواهد بود.

مرحله 9: وب سایت کسب و کار خود را ایجاد کنید

بعد از تعریف برند خود و ایجاد لوگو قدم بعدی ایجاد  وب سایت برای کسب و کار شماست .

 

در حالی که ایجاد  وب سایت  مرحله ضروری است، برخی ممکن است نگران باشند که از دسترس آنها خارج باشد زیرا آنها هیچ تجربه ای در ساخت وب سایت ندارند. در حالی که ممکن است این  ترس منطقی در سال 2015 باشد، فناوری وب در چند سال گذشته شاهد پیشرفت های عظیمی بوده است که زندگی صاحبان مشاغل کوچک را بسیار ساده تر می کند.

 

در اینجا دلایل اصلی وجود دارد که چرا نباید ساخت وب سایت خود را به تاخیر بیندازید:

 

تمام مشاغل قانونی دارای وب سایت هستند – نقطه پایان. اندازه یا صنعت کسب و کار شما برای آنلاین کردن کسب و کار شما مهم نیست.

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند صفحات فیس‌بوک یا نمایه‌های تجاری LinkedIn جایگزینی برای وب‌سایت تجاری شما نیستند.

ابزارهای سازنده وب سایت مانند GoDaddy Website Builder ایجاد  وب سایت اساسی را بسیار ساده کرده است. برای ایجاد وب سایتی که بتوانید به آن افتخار کنید نیازی به استخدام  توسعه دهنده یا طراح وب ندارید.

با استفاده از راهنماهای ساخت وب سایت ما ، این فرآیند ساده و بدون دردسر خواهد بود و نباید بیش از 2 تا 3 ساعت طول بکشد.

 

مرحله 10: سیستم تلفن کسب و کار خود را راه اندازی کنید

راه‌اندازی تلفن برای کسب‌وکارتان ی از بهترین راه‌ها برای کمک به جدایی و خصوصی نگه داشتن زندگی شخصی و زندگی تجاری شماست. این تنها مزیت نیست. همچنین به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را خودکارتر کنید، به کسب و کار شما مشروعیت می بخشد، و پیدا کردن و تماس با شما را برای مشتریان بالقوه آسان تر می کند.

خدمات زیادی برای کارآفرینانی که می خواهند  سیستم تلفن تجاری راه اندازی کنند وجود دارد. ما شرکت‌های برتر را بررسی کرده‌ایم و آنها را بر اساس قیمت، ویژگی‌ها و سهولت استفاده رتبه‌بندی کرده‌ایم. بررسی ما از بهترین سیستم‌های تلفن تجاری 2022 را بررسی کنید تا بهترین خدمات تلفنی را برای کسب و کار کوچک خود بیابید.

این تجارت برای کسانی خوب است که از کمک به دیگران برای کشف بهترین خود لذت می برند. پیمایش در روابط، شغل و تصمیمات زندگی می تواند طاقت فرسا باشد، اما مشاوران  می توانند مسیر را برای کسانی که به آنها خدمت می کنند بسیار روشن تر کنند. بهترین افراد ممکن برای این شغل، کسانی هستند که با کمک به دیگران برای نظم بخشیدن به زندگی خود، نظم را در زندگی خود پیدا می کنند.

در طول  روز معمولی در  مراکز مشاوره در تهران  چه اتفاقی می افتد؟

چه مهارت ها و تجربیاتی وجود دارد که به شما در ایجاد  مراکز مشاوره در تهران  موفق کمک می کند؟

کسانی که می خواهند این کسب و کار را راه اندازی کنند، باید سابقه حرفه ای داشته باشند. همه کارمندان قبل از اینکه بتوانند مشاوران دارای مجوز شوند، باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند و برای اینکه به عنوان  روانشناس دارای مجوز در نظر گرفته شوند، باید مدرک دکتری خود را داشته باشند.

از نظر تئوری،  کارآفرین می تواند کسب و کار خود را صرفاً با یافتن فضا و سپس استخدام افراد حرفه ای دارای مجوز برای انجام مشاوره واقعی راه اندازی کند. در این صورت، فرد باید سرمایه، مهارت های مردمی و پشت سر آنها را برای جذب مشتریان لازم برای جذب شرکای تجاری و کارمندان با کیفیت داشته باشد.

پتانسیل رشد  مراکز مشاوره در تهران  چقدر است؟

در حالی که ممکن است مشاوران در محله های خاصی محبوبیت بیشتری داشته باشند، هنوز هم پتانسیل رشد زیادی برای مراکز مشاوره صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنید وجود دارد. علاوه بر مطب های سنتی و درمان انفرادی خصوصی، راه های دیگری نیز وجود دارد که مراجعان می توانند خدمات سلامت روان را دریافت کنند. بین گروه مشاوره ای ، مشاوره آنلاین و جلسات خصوصی منظم، مراکز مشاوره راه های مختلفی برای رسیدن به بازار هدف خود دارند.

 

قدم بعدی را بردارید

 مربی کسب و کار پیدا کنید

ی از بزرگترین منابعی که  کارآفرین می تواند داشته باشد، راهنمایی با کیفیت است. همانطور که شروع به برنامه ریزی کسب و کار خود می کنید، با  منبع تجاری رایگان در نزدی خود ارتباط برقرار کنید تا کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید.

وجود  شبکه پشتیبانی در زمان‌های سخت، عامل اصلی موفقیت برای صاحبان مشاغل جدید است.

از دیگر صاحبان مشاغل بیاموزید

آیا می خواهید در مورد راه اندازی  کسب و کار از خود کارآفرینان اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ از سری بنیانگذاران استارتاپ ساوانت دیدن کنید تا بینش کارآفرینی، درس ها و توصیه های خود بنیانگذاران را به دست آورید.

منابع زیادی به طور خاص برای زنان کارآفرین وجود دارد. ما اطلاعات ضروری و مفیدی را جمع آوری کرده ایم تا به شما در موفقیت حرفه ای و شخصی کمک کنیم:

چند نکته داخلی برای راه اندازی  مراکز مشاوره در تهران  چیست؟

متخصصان به شما می گویند قبل از شروع به کار در نظر بگیرید که می خواهید بیمارانتان چه کسانی باشند. شما ممکن است بخواهید فقط بر روی کسانی که مشکلات وابستگی شیمیایی دارند، یا کسانی که با از دست دادن  عزیز دست و پنجه نرم می کنند، تمرکز کنید. محدود کردن فعالیت خود به شما کمک می کند تا  نام تجاری ایجاد کنید، که می تواند به خاطر سپردن جمعیت شما برای عموم آسان تر شود. اگر قصد دارید با دادگاه ها شر شوید، باید بدانید که همه مشاوران  شما با مشاوره مجرمان جنایی راحت هستند. همچنین ممکن است بخواهید به شبکه ها و سازمان های حرفه ای بپیوندید. اینها نه تنها شما را از روندهای جدید در دنیای مشاوره آگاه می کنند، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را شبکه سازی کرده و گسترش دهید.

مراکز مشاوره در تهران  ممکن است متشکل از  تا ده یا چند مشاور باشد. برای شیوه های کاملاً جدید،  مشاور ممکن است بخواهد به تنهایی از خانه خود شروع کند. اگر نیاز زیادی به مشاور در هر زمینه خاصی وجود دارد، ممکن است منطقی باشد که فوراً  تیم استخدام کنید. هنگامی که مشغول استخدام هستید، به دنبال افراد حرفه ای باشید که فلسفه های مشابهی با فلسفه شما دارند.

منبع:

New tab (karnamehkherad.com)