بهترین معلمان خصوصی کنکور

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=600

در انتخاب معلم خصوصی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

اول سلامت اخلاقی و حرفه ای

قطعا مهمترین و اصلی ترین موضوع هنگام انتخاب معلم خصوصی، توجه به سلامت اخلاقی فردی است که برای آموزش خود یا  فرزندتان در نظر گرفته اید، در این بخش حتما از دبیرانی استفاده کنید که دارای تاییدیه گزینش آموزش و پرورش میباشند زیرا در صدور این تاییدیه بسیار سخت گیری ­شود و هر کسی از فیلتر اخلاقی هسته مرکزی آموزش و پرورش نمیتواند عبور نماید. متاسفانه در سال های اخیر تعداد زیادی از افراد بدون داشتن مجوز  روی به تدریس خصوصی آورده اند. به هیچ وجه از روی آگهی های تبلیغاتی روی درب منازل و نیز آگهی های اینترنتی افراد غریبه را به حریم خصوصی و خانوادگی خود وارد نکنید در اینجا شایان ذکر است تمام دبیران اعزامی از سمت موسسه ما ( کارنامه خرد)    دارای مجوز کار از سوی هسته گزینش آموزش و پرورش میباشند.

دوم: به سراغ ارزان قیمت ها نروید!

اگرچه آیتم مالی از نظر خیلی خانواده ها بسیار مهم تلقی میشود اما به خاطر داشته باشید، دبیران ارزان قیمت که در تبلیغات محیطی فراوان آنها را میبینید اکثرا از دانشجویان تازه کار بوده که سابقه چندانی در امر آموزش نداشته و صرفا به عنوان یک کار پارتایم دانشجویی و موقت به آن نگاه میکنند.  همین سال گذشته بود که خانواده محترمی با پرداخت هزینه کم به یکی از همین دوستان تازه کار نتیجه ای جز مردودی در 3 درس برای فرزندشان چیزی عایدشان نشد. پس توصیه میکنیم به هیچ وجه به سراغ ارزان قیمت ها نروید. دوست خوبم دکتر محمدی  این دسته از دبیران ارزان قیمت و تازه کار را را به ساندویچ فلافل تشبیه میکنند!!  یعنی اگرچه ارزان و گذراننده امور هستند ولی آخر و عاقبت خوشی نصیب شما نمی­کنند!!

ما در مجموعه ی کارنامه خرد فقط و فقط منحصرا از دبیران برند و به نام استفاده مینماییم تمام دبیران از مولفین کتاب های پر مخاطب و یا از دبیران پرمخاطب فیلم های آموزشی( از قبیل قلمچی و گاج و پرواز کنکور و  گاجینو و ….)   میباشند.

دبیران کارنامه خرد از لحاظ دستمزد از گرانترین دبیران ایران میباشند، به هر حال برای در اختیار داشتن بهترین ها باید هزینه کرد وما کیفیت خوب آموزشی را حق مشتری میدانیم   ( جهت مشاهده نام اساتید و رزومه اساتید کلیک کنید)

از کجا معلم خصوی بگیریم

  سوم: نمونه تدریس ها و سوابق را در گوگل سرچ کنید

قبل از به کار گیری دبیر خصوصی، حتما نمونه تدریس آنها را مشاهده کنید، ممکن است دبیری بسیار شهیر و کارامد باشد اما نوع تدریس با روحیه شما سازگاری نداشته باشد.پس قبل از شروع ابتدا فیلم نمونه تدریس اساتید خصوصی را نگاه موشکافانه نمایید.

 چهارم: از دانش آموزان سالهای گذشته سوال بپرسید

پرس و جو از دانش آموزان سنوات گذشته یکی از راه های شناسایی دبیران خوب است

پنجماز نتایج دانش آموزان سالهای قبل بپرسید

معیار موفقیت یک دبیر، نتایج دانش آموزان سنوات گذشته است.درخصوص سوابق دانش آموزان موفق سالهای گذشته تحقیق نمایید

مقایسه مزایا معایب تدریس خصوصی و گروهی:

 

اکنون که درس ریاضی انتخابی فرزندتان را خریده یا اجاره کرده اید، زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید چه نوع تجربه ای از درس ریاضی برای او مناسب است. اگر مطمئن نیستید که کدام گزینه مناسب است، تنها نیستید. هر روشی مزایا و معایب خاص خود را دارد، اما زمانی که سطح تجربه، سبک یادگیری و شخصیت فرزندتان را ارزیابی کردید، تصمیم باید بسیار واضح تر شود. بیایید این نوع تجربیات درسی را مرور کنیم تا بتوانید تصمیم بهتری برای فرزندتان بگیرید.

تدریس و کلاس  گروهی

تدریس و کلاس  گروهی آنلاین جذاب، تعاملی و اندازه ای هستند که هم آموزش گروهی و هم تمرکز فردی را ارائه می دهند. ریاضی بخش مهمی از یک آموزش جامع است و کلاس های گروهی راهی فوق العاده برای تکمیل مطالعات فعلی آنهاست. چه آموزش از راه دور، چه در خانه، یا شاید خودتان یک مربی باشید، گزینه های سفارشی سازی برای ایجاد تجربه ایده آل شما وجود دارد. یک برنامه درس گروهی ساختاریافته مزایای زیادی دارد. در بسیاری از موارد، دانش آموزان در درس های گروهی پیشرفت و اشتباهات یکدیگر را مشاهده می کنند، با هم یاد می گیرند و در طول مسیر تشویق می شوند. علاوه بر این، دانش‌آموزانی که یاد می‌گیرند به راحتی در مقابل همسالان خود بازی کنند، مدیریت اعصاب خود را در طول یک رسیتال یا اجرا آسان‌تر خواهند داشت. اگر فرزند شما روی ایجاد اعتماد به نفس در سایر زمینه های زندگی خود کار می کند، ارتباط با سایر نوازندگان در یک محیط گروهی ممکن است کمک کند. هر دوره شامل تئوری ریاضی، تکنیک و اجرا برای اطمینان از یک تجربه کلاسی گروهی متعادل است. اگر مطمئن نیستید که آنها برای یک تجربه درسی خصوصی آماده هستند، این می تواند مکانی عالی برای شروع باشد.

دانش‌آموزانی که تصمیم می‌گیرند درس‌های انفرادی، آنلاین یا حضوری را بگذرانند، برای کل درس مورد توجه معلم قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، تدریس و کلاس  خصوصی با توجه به نیازها و سبک یادگیری کودک شما برنامه ریزی و تنظیم می شود. اگر فکر می‌کنید برنامه‌های درسی ساختاریافته درس‌های گروهی برای فرزندتان کار نمی‌کند، درس‌های خصوصی به او اجازه می‌دهند تا با سرعت خود کار کنند. اگر فرزند شما تمایل به یادگیری با سرعت کمتری دارد یا نیاز به آموزش خصوصی بعد از مدرسه دارد، احتمالاً ممکن است درس های خصوصی بهترین انتخاب برای او باشد. مربی فرزند شما می تواند بر بهبود تکنیک و سبک بازی او تمرکز کند. این تجربه درسی اغلب به سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارد، اما اگر فرزند شما در مورد ریاضی جدی تر می شود، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که روی یک تجربه مناسب تر سرمایه گذاری کنید. نگران از دست دادن “جنبه اجتماع” تدریس و کلاس  گروهی هستید؟ اکثر استودیوهای خصوصی تدریس و کلاس ، جلسات و رسیتال های ماهانه ای را ارائه می دهند که دانش آموزان می توانند یکدیگر را ملاقات کنند و با هم بنشینند.

کدام یک برای یک دانش آموز مناسب است؟

همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. مربیان ماهر آموزش دیده و بررسی شده ما آماده هستند تا به کودک شما بیاموزند که چگونه یک ساز را در قالبی که برای او بهترین کارایی دارد بنوازد. اگر فرزند شما در محیط های اجتماعی پیشرفت می کند، درس های گروهی ممکن است انتخاب مناسبی باشد. اگر کودک شما به طور معمول نیاز به توجه یک به یک دارد، ممکن است درس های خصوصی بهتر باشد

منبع: بهترین معلمان خصوصی کنکور – کارنامه خرد » کارنامه خرد (karnamehkherad.com)