محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=629

در سال جاری محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور در موسسه کارنامه خرد و با اجرای مهدی باباخانی برگزار میگردد

جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید    02126401062

محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور کجاست؟

فیزیک از مهم‌ترین درس‌ها در دو رشته ریاضی و تجربی در کنکور است. بنابراین یافتن محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور یکی از دغدغه‌های مهم داوطلبین این دو رشته محسوب می‌شود. این مسئله برای افراد اهمیت زیادی دارد که کلاس مختص این درس را با بهترین اساتید و امکانات پشت سر بگذارند تا بتوانند در آزمون سراسری موفق عمل کنند. در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین نکات و ویژگی¬های محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور فیزیک را با شما در میان بگذاریم تا بهتر بتوانید در این خصوص تصمیم بگیرید.

کلاس کنکور آنلاین چه مزایایی دارد؟

محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور شما را از رفت و آمد در شرایط آب و هوایی مختلف و آلودگی هوا بی‌نیاز می‌کند. از سوی دیگر شما محدود به اساتیدی که در کلاس¬های حضوری درس می¬دهند، نخواهید بود و می‌توانید از توانایی برترین دبیران این درس و دروس دیگر برای آموزش بهره بگیرید.

رزومه استاد مهدی باباخانی را از اینجا ببینید

در عین حال برگزاری دوره¬های آمادگی کنکور به صورت آنلاین در سال‌های اخیر به دلیل کیفیت بالا و اشتیاقی که در بین دانش¬آموزان ایجاد کرده، به میزان قابل توجهی رونق گرفته و هر سال افراد بیشتری نسبت به شرکت در این دوره¬ها علاقه و تمایل نشان می¬دهند. البته این مسئله را هم مدنظر داشته باشید که کلاس کنکور آنلاین با در نظر گرفتن امکانات مطلوبی که در اختیار داوطلب قرار می¬دهد، هزینه مناسب¬تر و به صرفه¬تری نسبت به کلاس حضوری خواهد داشت. یکی از گزینه¬های مطلوب و جذاب در این نوع کلاس¬ها، هزینه مناسب آن‌ها است. قیمت برگزاری دوره به صورت آنلاین به دلیل نیاز نداشتن به فضای کلاس و امکانات موجود در آن، پایین¬تر از نوع حضوری خواهد بود.

برخی از ویژگی¬های مهم محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور فیزیک

قضاوت در این خصوص که محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور را در کجا می¬توان یافت، به راحتی امکان ندارد. اما توجه به برخی ویژگی¬ها و مسائل مهم در این خصوص می¬تواند به شما کمک کند تا کلاسی را پیدا کنید که مطلوب شماست و نتیجه دلخواهتان را در بر خواهد داشت. مهمترین ویژگی‌های محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور فیزیک عبارت‌اند از:

–        وجود دبیرها و اساتید برجسته

یک دوره آموزشی مناسب برای این درس به منظور آمادگی در آزمون سراسری، باید از استادان برجسته و متبحر برای آموزش بهره گیرد. دبیری که در چنین مجموعه¬ای مشغول به کار است، باید دارای سواد و آگاهی کامل نسبت به مبحث مورد نظر باشد و مطالعه عمیقی نیز در خصوص بخش¬های مختلف درس مزبور انجام دهد تا بتواند به همه سوالات و ابهامات دانش¬آموزان به صورت جامع و کامل پاسخ بگوید.

–        داشتن رفتار دلگرم کننده

به عنوان مسئله مهم دیگر در این زمینه میتوان به نوع رفتار دبیر با داوطلبین اشاره کرد. استاد باید رفتار مناسب و توام با احترامی با فرد داشته باشد و وی را به دلیل عدم توانایی در پاسخ به سوالات و یا درک مطالب تدریس شده، مورد سرزنش قرار ندهد. دبیر باید بداند که هر دانش¬آموزی توانایی و استعداد خاص خود را دارد و همه افراد با هم برابر نیستند.

والدین دانش¬آموزان به دلیل اینکه برای موفقیت و تضمین آینده فرزند خود هزینه کرده¬اند، انتظار دارند رفتار با فرزندانشان مطلوب و مناسب باشد و باعث دلزده شدن داوطلب از شرکت در چنین کلاسی نشود. این مسئله بیشتر از این جهت اهمیت دارد که رفتار نامناسب، باعث ایجاد استرس و نگرانی در دانش¬آموز می¬شود و به همین دلیل احتمال موفقیت وی را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

در سال جاری محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور آنلاین ریاضی در موسسه کارنامه خرد و با اجرای سامان سلامیان برگزار میگردد جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید

امکانات محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور

 

پیشرفت فناوری باعث شده شما با داشتن یک سیستم معمولی مانند لپ¬تاپ یا کامپیوتر و دسترسی به اینترنت پرسرعت، به راحتی در دوره مزبور شرکت کنید و همه مطالب مهم درس را از همین طریق و با کمک استاد فرا بگیرید. ضمن اینکه شما از پرداخت هزینه¬های گزاف مربوط به رفت و آمد به کلاس و منزل راحت خواهید شد که همین مسئله می¬تواند باعث شود بتوانید برای برخی درس¬های مهم دیگر نیز در کلاس ثبت¬نام کنید.

اما مسئله جذاب¬تر در این میان، بهره‌گیری از روش¬های روز دنیا در دوره¬های آموزشی است که شاید در کلاس حضوری، کمتر امکان استفاده از آن¬ها برای داوطلب فراهم شود. شما در دوره حضوری به دلیل ازدحام جمعیت و کمبود وقت نخواهید توانست همه ابزارهای ضروری و مهم موجود در کلاس را مورد استفاده قرار دهید. اما در صورت استفاده از محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور، همه امکانات به صورت یکسان و برابر در اختیار داوطلبین قرار می¬گیرند.

حذف محدودیت زمانی و مکانی در محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور

از مهم¬ترین ایرادات دوره¬های محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور فیزیک به شیوه حضوری، می¬توان به کمبود زمان برای همه داوطلبان اشاره کرد. در محل برگزاری دوره به صورت حضوری، دبیر شاید نتواند برای همه افراد به صورت یکسان وقت بگذارد. به همین دلیل احتمالا تعدادی از دانش¬آموزان از یادگیری تمامی مباحث مطرح شده باز خواهند ماند و نتیجه مناسب را از کلاس خود نخواهند گرفت. اما در کلاس آنلاین این معضل دیگر وجود ندارد و استاد شرایط و امکان وقت گذاشتن به میزان کافی و برابر برای همه افراد را دارد.

علاوه بر این اگر شما در شهر یاسوج باشید و یک کلاس فیزیک مطلوب با شرایط عالی و با استفاده از یک دبیر بسیار توانا در شیراز برگزار شود، به راحتی می¬توانید به صورت آنلاین در این کلاس شرکت کنید و دیگر نیازی به طی مسافت طولانی برای کلاس حضوری وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه کیفیت آن نسبت به حضور در کلاس، هرگز کمتر نخواهد شد.

انواع کلاس کنکور آنلاین

محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور می¬تواند به دو صورت لایو و ضبط شده برگزار شود. به این معنا که شما می¬توانید بر اساس زمان¬بندی تعیین شده توسط موسسه و استاد، در دوره شرکت کنید و از مزایای آن بهره کافی را ببرید. از سوی دیگر این امکان برای شما فراهم شده که از استاد درخواست کنید موارد مطرح شده در کلاس را که به طور قطع توسط موسسه ضبط می¬شوند، در اختیار شما قرار دهد. در نتیجه به راحتی و در هر ساعت از شبانه¬روز که فرصت دارید، می‌توانید فیلم را مشاهده و اشکالات خود را برطرف کنید. در صورت داشتن هر نوع سوال و ابهامی، می¬توانید در تمام ساعات روز آن را با دبیر در میان بگذارید و وی موظف خواهد بود در سریع¬ترین زمان ممکن پاسخ شما را آماده و ارائه کند.

از طرف دیگر نحوه تدریس اساتید این موسسات به گونه¬ای در نظر گرفته شده که از برترین و به روزترین شیوه¬های موجود در این عرصه در سطح بین¬الملل استفاده می¬شود. دبیران مربوطه به طور کامل بر این شیوه-ها احاطه دارند و برای ارائه آن به داوطلب به بهترین شکل آماده شده¬اند. اما بهترین مزیت این دوره¬ها این است که شما دیگر برای همیشه به محتوای کلاس دسترسی دارید و هر وقت که نیاز داشتید یا مطلبی را فراموش کرده بودید، می¬توانید به فیلم مورد نظر مراجعه و مطلب را پیدا کنید.

در دسترس بودن سایت موسسه در تمام ساعات شبانه¬روز

مسئله دیگر که باعث جذابیت و محبوب شدن این نوع کلاس¬ها شده، انعطاف¬پذیری آن نسبت به دوره حضوری است. به این معنا که شما در هر زمان می¬توانید مسائل و مشکلات خود را با مسئولین موسسات برگزاری محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور فیزیک در میان بگذارید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود. در حالی که این رویه درباره کلاس¬های حضوری میسر نیست و فقط در ساعات اداری و یا ساعات کاری این موسسات می¬توانید این مسائل را با اعضای مرکز در میان بگذارید. 

 

امکانات چند رسانه¬¬ای کلاس¬های آنلاین

این نوع کلاس¬ها به دلیل قابلیت استفاده از فضای مجازی و برنامه¬های مختص آن، این امکان را برای داوطلب فراهم می¬سازند که از برنامه¬ها و آموزش¬های چند رسانه¬ای به راحتی استفاده کند؛ به خصوص در زمان¬هایی که به هر دلیلی به استاد دسترسی ندارد. این رویه باعث می¬شود شما ابزار و امکانات مطلوب¬تری را در اختیار داشته باشید و بتوانید مباحث را بیشتر مطالعه کنید تا بهتر در ذهن باقی بمانند و آمادگی بیشتری در زمان پاسخ به سوالات در آزمون سراسری به شما بدهند.

برگزاری آزمون¬های مختلف نیز از دیگر مزایای محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور محسوب ¬می¬شود. به دلیل وجود زمان بیشتر، دبیر می¬تواند آزمون¬های متعددی از داوطلبان بگیرد و میزان آمادگی آن¬ها را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. ضمن اینکه زمان کمتری برای طراحی سوالات آزمون و تصحیح آن‌ها صرف می¬شود. از آن مهم¬تر اینکه در مصرف کاغذ به بهترین شکل ممکن صرفه¬جویی خواهد شد.

 

کلام آخر

مرکز آموزشی کارنامه خرد یکی از برترین موسسات برگزاری محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور در کشور است که در طول فعالیت خود همواره از برترین و مجرب¬ترین اساتید ایران استفاده کرده و با برگزاری دوره¬های آنلاین برای دروس مختلف، باعث شده افراد زیادی در آزمون سراسری به موفقیت دست پیدا کنند. شما نیز در صورت تمایل به شرکت در دوره آنلاین، می¬توانید با کارشناسان ما از طریق لینک زیر تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید و با آگاهی بهتری درباره شرکت در این دوره¬ها تصمیم بگیرید.

منبع: محل برگزاری کلاس های فیزیک کنکور ؟ – کارنامه خرد » کارنامه خرد (karnamehkherad.com)