میخواهم معلم شوم

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=774

اگر به معلم شدن فکر می کنید، احتمالاً مزایا و معایب این شغل را می سنجید. هیچ شغلی بی نقص نیست، زندگی و شغل دارای استرس ها و وظایف اجتناب ناپذیری است که ممکن است کمتر از دیگران دوست داشته باشید. اما اگر به دنبال شغلی در آموزش هستید، مهم است که از خود بپرسید که چرا می خواهید معلم شوید. خوشبختانه برای شما، ما هفت دلیل عالی برای کمک به شما برای شروع داریم.

  1. شما می توانید تفاوت ایجاد کنید.

اگر از معلمان آینده بپرسید “چرا می خواهید معلم شوید”، اکثریت آنها احتمالاً به توانایی ایجاد تغییر واقعی در زندگی کودکانی که روزی به آنها آموزش می دهند اشاره می کنند. هر روز که با دانش‌آموزان کار می‌کنید، این پتانسیل را دارید که تأثیر ماندگاری داشته باشید. تقریباً همه ما می توانیم چیز مثبتی را که یکی از معلمانمان به ما یا کل کلاس گفته است به خاطر بیاوریم. درس‌هایی وجود داشت که سال‌ها در ذهن ما ماندگار شد و دیدگاه‌های ما را تحت تأثیر قرار داد.

معلم شدن به این معنی است که شما نسل های آینده را از طریق برنامه درسی که تنظیم می کنید و خرده هایی از خرد شخصی که می دهید شکل می دهید. شما توانایی و قدرت آموزش درس های زندگی و همچنین موضوعات اصلی را خواهید داشت. این احتمال وجود دارد که شما ساعات بیداری بیشتری را نسبت به والدین خود با این کودکان بگذرانید. این به این معنی است که شما می توانید به آنها مهارت های اجتماعی، مدیریت زمان، حل تعارض، نحوه کنار آمدن با عوامل استرس زا و نحوه تمرکز روی یک کار را آموزش دهید.

اگر خوش شانس بودیم، معلمی داشتیم که در ذهن ما ماندگار است. آنها نشان دادند که چقدر به ما و موضوع خود اهمیت می دهند، به ما الهام دادند که بهتر باشیم، بیشتر تلاش کنیم، جلوتر برویم. حالا نوبت شماست که معلم دیگری باشید.

  1. در روزهای خود تنوع خواهید داشت.

چرا معلم شویم؟ خوب، اگر فکر رفتن به یک اتاقک و انجام کارهای مشابه هر روز از 9-5 ساعت ناراضی به نظر برسد، ممکن است در کلاس شکوفا شوید! معلمی شغلی است که در تنوع رشد می کند و به ندرت دو روز یکسان است. شما این توانایی را دارید که با کار بر روی واحدهای جدید در برنامه درسی، موضوعات جدیدی را برای آموزش و آموزش دانش آموزان جدید هر سال کشف کنید.

اگر دبیرستانی تدریس می کنید، ممکن است یک محتوای درسی را چندین بار در یک روز تدریس کنید، اما با چهره ها و شخصیت های جدید در هر دوره، بعید است که درس واقعی دو بار به یک شکل پیش برود. همیشه این احتمال وجود دارد که دانش‌آموزان سؤالات متفاوتی بپرسند، مبارزات متفاوت و واکنش‌های متفاوتی نسبت به موضوع داشته باشند. روزهای شما به احتمال زیاد جالب و متنوع خواهند بود و روزهایی را به وجود می آورند که احساس یکنواختی یا تنبلی ندارند.

  1. می توانید عشق خود را به یادگیری به اشتراک بگذارید.

اگر تا به حال توسط معلمی به شما آموزش داده شده است که کاملاً موضوع خود را دوست دارد، می دانید که این کلاس را لذت بخش تر می کند. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که دو مورد از مهم‌ترین عناصر تدریس، کیفیت آموزش و میزان آگاهی معلم از مطالب درسی خود است. 1 هیجان زده کردن دانش آموزان در مورد موضوعاتی که دوست دارید تنها یکی از راه هایی است که می توانید عشق به یادگیری را به اشتراک بگذارید. شما همچنین این شانس را خواهید داشت که دوباره دانشجو شوید. با معرفی فن‌آوری‌های نوظهور و روش‌های آموزشی، و رویدادهای تاریخی در زمان واقعی، شما همیشه چیز جدیدی یاد می‌گیرید .

  1. امنیت شغلی عالی خواهید داشت.

در حالی که نیازهای خاص بر اساس کلاس، مدرسه، منطقه و حتی ایالت متفاوت است، تقاضا برای معلمان آموزش دیده و واجد شرایط واضح است. 2 ممکن است برخی از مشاغل با تکنولوژی مدرن جایگزین شده باشند، اما همیشه نیاز به معلم وجود خواهد داشت. اگر مایل به انجام کار سخت هستید و خود را به عنوان یک مربی عالی معرفی می کنید، می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که شغلی دارید که می توانید برای سال های آینده روی آن حساب کنید. همچنین سطح بالایی از تحرک در این زمینه وجود دارد. می توانید به مناطقی بروید که نیاز به معلمان بیشتر است، یا می توانید آموزش را رها کنید و به سمت مدیر، مشاور یا حتی مددکار اجتماعی بروید.

آموزش همچنین مهارتی است که می تواند تقریباً به هر کجا منتقل شود. اگر آموزش دهید و یک معلم معتبر شوید، تقریباً در هر کجای دنیا می توانید کار کنید. چه در حال تدریس زبان انگلیسی یا یک موضوع خاص باشید، می‌توانید به صورت تئوری به تدریس و کاوش در جهان همزمان بپردازید. مدارس بین المللی و برنامه های آموزشی در سطح جهانی در حال گسترش هستند و به دنبال مربیانی هستند که آموزش دیده اند و گواهینامه دریافت کرده اند.

  1. تفریح ​​تشویق می شود

بهترین معلمان شور، شخصیت و حس شوخ طبعی خود را به کلاس درس می آورند. معلمان بزرگ متعهد به یافتن راه های جدید و متفاوت برای ارائه محتوا هستند تا برای دانش آموزان جالب تر باشد. شور و شوقی که روی میز می آورید احتمالاً توسط دانش آموزان شما منعکس می شود، که باعث می شود کلاس محیطی بسیار پر انرژی باشد. بزرگترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اجازه دهید شخصیت منحصر به فرد شما تجربه یادگیری را ارتقا دهد. از هدایا و استعدادهای فردی خود برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در دانش آموزان خود استفاده کنید. روزهایی خواهند بود که احساس سختی نسبت به دیگران دارند، شوخ طبعی شما می تواند به شما کمک کند تا به جلو بروید.

معلمی نیز یک شغل بسیار اجتماعی است. معلم شدن به این معنی است که به تیمی از همکاران ملحق می شوید که می توانید در مواقع سخت به آنها تکیه کنید و در روزهای خوب با آنها بخندید. شما با اعضای هیئت علمی خود و همچنین دانشجویان و والدین آنها تعامل خواهید داشت. معلم شدن یعنی تبدیل شدن به یکی از اعضای کلیدی جامعه با شناخت خانواده ها.

 

 

  1. برنامه بسیار خوبی خواهید داشت.

 

اگر به این دلیل معلم می شوید که فکر می کنید برنامه کاری سبکی خواهید داشت، ممکن است ناامید شوید. مواقعی وجود خواهد داشت که باید پس از پایان روز مدرسه برنامه ریزی درسی انجام دهید. اگرچه بسیاری از اوقات می توان این کار را به خانه برد. اگر فرزندان خود را دارید، برنامه ریزی به خوبی انجام می شود زیرا احتمالاً در همان برنامه خواهید بود و همان روزهای تعطیل را خواهید داشت.

تعطیلاتی که معلمان می گیرند بدون شک یک مزیت بسیار عالی از این شغل است. اگر معلم شوید، ممکن است هر تابستان نزدیک به هشت هفته مرخصی بگیرید، در زمستان و بهار مرخصی با حقوق بگیرید. اکثر معلمان علاوه بر تعطیلات و روزهای پیشرفت حرفه ای بدون دانش آموز تعطیلات حقوقی نیز دریافت می کنند تا بتوانند یک روز کاری آرام داشته باشند.

 

 

  1. پاداش های نامشهود وجود دارد.

 

برای بسیاری از معلمان، پاداش های نامشهود کوچک برخی از بهترین بخش های کار هستند. لذت های کمی از آموزش به کودکان و حتی نوجوانان حاصل می شود. چیزهای خنده‌داری که می‌گویند، حتی زمانی که متوجه خنده‌دار بودنشان نمی‌شوند، عادت‌های احمقانه‌شان، سؤال‌های روشن‌گری که می‌پرسند و داستان‌های سرگرم‌کننده‌ای که خواهند نوشت، همه کار را رضایت‌بخش‌تر می‌کنند. خاطراتی که می سازید و یادگاری هایی که به دست می آورید چیزهایی هستند که برای سال ها ارزشمند خواهید بود.

اما هیچ چیز نمی تواند لحظه ای را شکست دهد که دانش آموزی که با یک مفهوم دست و پنجه نرم می کند آن را «دریافت» کند. دیدن شادی آنها هنگامی که برای آنها “کلیک” می کند و آنها موفقیت خود را جشن می گیرند احتمالاً یکی از بزرگترین پاداش های تدریس است.

 

 

این بیشتر از یک شغل است.

 

وقتی نوبت به آن می رسد، تدریس بسیار بیشتر از راهی برای دریافت حقوق است. معلم شدن به معنای ایجاد تغییر در زندگی کودکان و تبدیل آنها به بزرگسالانی است که با درس هایی که مادام العمر خواهد بود. اگر علاقه مند به کمک به دانش آموزان در توسعه مهارت های تحصیلی و زندگی هستید، در نظر بگیرید که چگونه برنامه های تحصیلات تکمیلی آنلاین در دانشگاه کانزاس می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

چه در حال حاضر مدیری هستید که به دنبال راه هایی برای دفاع از خود و همکارانتان است، یا مدیر مدرسه مشتاقی که به دنبال راه هایی برای آماده شدن کامل برای این موقعیت است، در نظر بگیرید که چگونه یک کارشناسی ارشد آنلاین در مدیریت آموزشی از 10 بهترین مدرسه آموزشی برتر ( در بین دانشگاه های دولتی) 4 می تواند به شما کمک کند تا به بهترین نحو به اهداف خود برسید.

 

  1. الهام بخش نسل بعدی

با معلم شدن، رضایت شغلی را به دست خواهید آورد که کمتر کسی آن را تجربه خواهد کرد. به غیر از والدین، معلمان بدون شک بیشترین تأثیر را بر زندگی کودک دارند. نتایج قابل مشاهده ای که از دانش آموزان خواهید دید تضمینی است که شما را با احساس غرور به خانه می فرستد!

 

  1. یک حرفه واقعی

مانند پزشکان، پرستاران و دامپزشکان، تدریس چیزی بیش از یک شغل است. این یک حرفه واقعی است. بسیاری از مردم کار می کنند تا زندگی کنند، اما طبیعت پاداش دهنده به این معنی است که معلمان رضایت شغلی بی نظیری را با اکثر حرفه ها دریافت می کنند!

 

  1. اشتیاق به موضوع

تعداد کمی هستند که بتوانند از علاقه خود در شغل خود استفاده کنند. معلمان هر روز این کار را انجام می دهند و این فرصت را دارند که این شور و شوق را در دانش آموزان خود ایجاد کنند.

 

 توصیه من به هر کسی که قصد مطالعه دورهلمی  معرا دارد این است که فقط آن را دنبال کند. من به تجربه می دانم که ترک شغل تمام وقت برای بازگشت به دانشگاه می تواند دلهره آور باشد، به خصوص برای دانشجویان بالغی مانند خودم، اما صادقانه می توانم بگویم که در دراز مدت ارزشش را دارد.

  1. مسیر شغلی روشن

اگر میل به پیشرفت در حرفه خود دارید، آموزش مسیر بسیار روشنی برای این کار دارد. از روسای بخش گرفته تا مدیر، فرصت‌هایی برای رسیدن به بالاترین سطحی که می‌خواهید وجود دارد.

  1. مزایای حقوق و دستمزد

حرفه در تدریس بسته های مالی سخاوتمندانه را فراهم می کند. معلمان تازه واجد شرایط در سال آزمایشی خود در حال حاضر با حقوق 27498 پوند * در اسکاتلند شروع می کنند. معلمان متوسطه اگر بخواهند سال آزمایشی خود را در هر نقطه از اسکاتلند تکمیل کنند، 8000 پوند اضافی دریافت می کنند، در حالی که معلمان ابتدایی 6000 پوند اضافی دریافت می کنند.

 من می خواستم معلم شوم تا تلاش کنم و در زندگی جوانان تغییر ایجاد کنم و امیدوارم همان علاقه و علاقه ای را که به موضوع خود دارم برانگیزم. در چنین دنیای پر سرعتی، مطالعات مدرن موضوعی عالی برای بررسی بیشتر مسائل/موضوعات جدید است.

دانش آموزان نوجوان با معلم خود پشت میزی در آزمایشگاه علمی نشستند.

 

  1. فرصت های بین المللی

اکثر کشورها برای آموزش معلمان اسکاتلندی ارزش زیادی قائل هستند و مدرک تحصیلی شما درهایی را برای کشف جهان باز می کند. از آسیا تا آمریکای شمالی، استرالیا تا خاورمیانه، فرصت های زیادی برای فارغ التحصیلان وجود دارد – به ویژه پس از چند سال تجربه.

 

  1. امنیت شغلی

برخلاف بسیاری از بخش خصوصی، تدریس امنیت شغلی عالی را ارائه می دهد! اگر دانش آموز اسکاتلندی هستید، پس از فارغ التحصیلی به مدت یک سال در یک مدرسه اسکاتلندی شغل تضمین شده است.

 

  1. عالی برای خانواده ها

معلمی از چند جهت یک شغل منحصر به فرد است. اگر دارید یا قصد دارید خانواده داشته باشید، تا حد زیادی تعطیلات مشابه فرزندان خود را خواهید داشت – برای گذراندن زمان با کیفیت با هم عالی است!

 

  1. یک یادگیرنده مادام العمر باشید

هیچ چیز شما را تشویق نمی کند که به یادگیری بیشتر در مورد یک موضوع ادامه دهید تا زمانی که آن را آموزش می دهید! کودکان کنجکاو هستند و اغلب سوالاتی را می پرسند که هرگز به آنها فکر نمی کردید. این به شما امکان می دهد تا به طور مداوم در مورد یافته ها و فناوری های جدید تحقیق کنید تا به دانش آموزان خود معرفی کنید.

 نقاطی وجود داشت که احساس می‌کردم برای ایجاد تغییر بیش از حد در حرفه‌ام فاصله گرفته‌ام. اگر به جوانان علاقه مند هستید و الهام بخش نسل بعدی هستید، تغییر را ایجاد کنید. هیچ وقت برای فکر کردن به تدریس دیر نیست! همه ما استعدادها، توانایی ها، تجربیات زندگی متفاوتی را روی میز می آوریم.

 من معتقدم آموزش موهبت و امتیازی است که همه باید به آن دسترسی داشته باشند. من به عنوان یک معلم این فرآیند را تسهیل می کنم و از طریق ایده هایی که سرگرم کننده و جذاب هستند، یادگیری را در دسترس همگان باشد