بهترین دبیران ریاضی ایران

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=115

 

معرفی برترین اساتید و دبیران ریاضی کنکور ایران

جهت هماهنگی کلاس با دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

یکی از پرسش  های دانش آموزان و مشاورین و  مدرسین محترم  ایرانی پیدا کردن لیست اسامی بهترین اساتید ریاضی ایران است.

در فضای آموزشی کشور، تعداد زیادی از همکاران و اساتید فعال در عرضه آموزش، چندان اعتماد و نظر مساعدی به دبیران نامی و شهیر و صاحب برند  ندارند اما متقابلا برخی از خانواده ها و دانش آموزان در جستجوی دبیران نامی و مشهور هستند و در این میانه تعدادی از دوستان مشاور و نیز معدودی از مدرسین محترم ، اقبال عمومی به دبیران معروف و مطرح را به علت لابی گری ها و ارتباطات  این دسته از دبیران میدانند و تعدادی دیگر از همکاران در مارکت آموزشی ایران برخلاف گروه اول،برندینگ و زحمات دبیران برند را به رسمیت شناخته و نام آور بودن آنها را  ناشی ازتلاش های بی وقفه آنها قلمداد میکنند.

به عنوان یکی از قدیمی ترین مدرسین و مشاورین کنکور به صراحت شهادت میدهم که مشاهیر تدریس در ایران، برای آنکه به جایگاه فعلی دست یابند زحمت زیادی کشیده اند،بهترین دبیران ریاضی ایران برای نگارش هر سطر از جزوه و کتاب خود زمان بسیار زیادی را صرف کرده اند.از دور ایستادن و بدون هیچ گونه تلاش و کوشش به انسانهای موفق انگ زدن ،ساده ترین کار ممکن است. هیچ فردی بدون تلاش و زحمت مستمر به موفقیت نمیرسد،

در ادامه ضمن ادای احترم به تمام همکاران عزیز حود به معرفی بهترین دبیران ریاضی ایران و برترین اساتید ریاضی از زاویه دید مشاوران کارنامه خرد خواهیم پرداخت.

ملاک ما در انتخاب این افراد صرفا نظر شخصی مشاوران این مجموعه و نظرات دانش آموزان سنوات گذشته میباشد.اگر دبیر خوبی را میشناسید که از نظر شما در این لیست مغفول مانده است،لطفا رزومه و مشخصات ایشان را به گروه رصد کارنامه خرد از طریق تلگرام به شماره  09107680995  ارسال فرمایید.لیست زیر بدون هیچگونه ترتیب و توالی خاص متشکل از بهترین معلمان ریاضی ایران میباشد

بهترین اساتید ریاضی ایران از نگاه کارنامه خرد:

استاد سامان سلامیان ریاضی مدرس فیلمهای آموزشی و رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران

 استاد کاظم اجلالی ریاضی نویسنده کتابهای نشر الگو

استاد محمد ارباب بهرامی مدرس دی وی دی های مخ نقره ای گاج

 استاد محمد مهربان ریاضی

 استاد مجتبی دادبام ریاضی

 استاد ماشاالله رضوی ریاضی

 استاد مجید رضوی ریاضی

 استاد اکبر کلاه ملکی ریاضی

استاد مهدی خزایی

استاد هومن نورایی ریاضی

 استاد مجید رفعتی ریاضی

استاد سروش موئینی ریاضی

استاد بابک سادات ریاضی

استاد افشین ملاک پور ریاضی

 استاد آریان حیدری ریاضی

 استاد سیامک شهبازی زاده ریاضی

 استاد مجید آلادگران ریاضی

 استاد پژمان لطفی ریاضی

 استاد علیرضا شریف خطیبی ریاضی

استاد رضا چراغی ریاضی

 استاد پیمان فضلی ریاضی

 استاد فرشید محمد زاده ریاضی

 استاد مسعود میرزا خانی ریاضی

 استاد نیما نیکنام ریاضی

  استاد علیرضا بهبودی ریاضی

استاد علیرضا فضایلی ریاضی

 استاد عباس حسینی ریاضی

 استاد آرش عمید ریاضی

استاد امید رضا پور حسینی ریاضی

استاد  احسان نمازیان ریاضی

 استاد عطا صادقی ریاضی

استاد مجتبی لشینی ریاضی

 استاد پیام کریمی نیا ریاضی

 استاد مهدی عزیزی ریاضی

 استاد علی نظر نژاد ریاضی

استاد علی پسندیده ریاضی

 استاد حمید ناصر  ریاضی

استاد احمد بسطامی ریاضی

استاد سیروس نصیری ریاضی

استادبابک جواد ترکمن ریاضی

استاد هامرز حسینی  ریاضی

 استاد  آرش اعتمادی ریاضی

 استاد عماد عباسی ریاضی

 استاد حسن داداشی ریاضی

استاد حسین شفیغ زاده ریاضی

 استاد هومن عقیلی ریاضی

استاد بهروز اسلامی ریاضی

استاد بهرام جلالی ریاضی

استاد رضا اقتصادی ریاضی

 استاد پدرام خورطلب ریاضی

استاد محمد محمدی نویسی ریاضی

 استاد مهرداد عباسپور ریاضی

استاد فرشاد مهرافشان ریاضی

استاد نوید یکتا ریاضی

 استاد  امیر هوشنگ انصاری ریاضی

استاد ایمان کاظمی ریاضی

استاد علی مقدم نیا ریاضی

 استاد رضا صحت ریاضی

 استاد مجید علایی نسب ریاضی

 استاد عزت الله مشفق ریاضی

استاد محسن خلیلی ریاضی

استاد علیرضا خوانچه زر ریاضی

 سعید بنی هاشمی ریاضی

استاد عبدالرضا منتظری ریاضی

 استاد سعید قندچی ریاضی

استاد فرهاد حامی ریاضی

بهترین دبیران ریاضی ایران

 هنگام یادگیری ریاضیات نمی توان به حفظ کردن تکیه کرد باید به فرزندان خود یاد دهید که انعطاف پذیر باشند باید از کودکی یک تفکر ریاضی خوب ایجاد کنید اگر توانایی تفکر خوبی نداشته باشید بسیار می شود. یادگیری ریاضیات در آینده دشوار است چگونه کودکان می توانند تفکر ریاضی را توسعه دهند؟ بیایید نگاهی به نحوه یادگیری ریاضیات دانش آموزان دبستانی بیندازیم .

  1. یاد بگیرید که برای پیش نمایش ابتکار عمل کنید بهترین دبیران ریاضی ایران

  قبل از توضیح دانش جدید، خواندن دقیق کتاب درسی و ایجاد عادت پیش نمایش فعال وسیله مهمی برای کسب دانش ریاضی است.

  بنابراین، توانایی خودآموزی را پرورش دهید، خواندن را با راهنمایی معلم بیاموزید، و سوالات تفکری را که به دقت توسط معلم طراحی شده است، برای پیش نمایش بگیرید. به عنوان مثال، هنگام مطالعه نمونه سوالات خودآموز، باید دریابید که نمونه سوالات در مورد چیست، چه شرایطی گفته می شود، چه چیزی از آنها خواسته می شود، چگونه در کتاب به آنها پاسخ داده می شود، چرا به آنها به این شکل پاسخ داده می شود. آیا راه حل های جدیدی وجود دارد و چه مراحلی برای حل مشکل وجود دارد. این مسائل مهم را درک کنید، از مغز خود برای فکر کردن، قدم به قدم استفاده کنید و یاد بگیرید که از دانش موجود خود برای کشف مستقل دانش جدید استفاده کنید.

  2. فقط به سخنرانی گوش ندهید، مهم این است که فکر کنید بهترین دبیران ریاضی ایران

  برخی از دانش‌آموزان با فرمول‌ها، ویژگی‌ها، قواعد و غیره کاملاً آشنا هستند، اما وقتی با مشکلات عملی مواجه می‌شوند، نمی‌توانند شروع کنند و نمی‌دانند چگونه از دانش آموخته‌شده برای پاسخ به سؤالات استفاده کنند.

  اگر چنین سوالی وجود دارد از دانش آموزان بخواهید که آن را حل کنند “اگر ارتفاع یک مکعب 2_سانتی متر برداشته شود به یک مکعب تبدیل می شود و سطح آن 48 سانتی متر مربع کاهش می یابد. حجم این مکعب چقدر است؟”

  اگرچه دانش آموزان با فرمول حجم یابی آشنا هستند، اما از آنجایی که مسئله شامل طیف گسترده ای از دانش است، بسیاری از دانش آموزان نمی توانند ایده حل مسئله را درک کنند، که لازم است دانش آموزان به تدریج در هنگام حل مسئله تحت راهنمایی معلم، به روش تفکر تسلط پیدا کنند. معلم.

  از نظر واحد، این سؤال شامل واحدهای طول و مساحت است؛ از نظر گرافیکی، مستطیل، مربع، مکعب و مکعب است.

  از رابطه تغییر نمودار: مستطیل→ مربع;

  از نظر تفکر و استدلال: مکعب ← قسمتی از مکعب را که قاعده آن مربع است ← چهار وجه را کم کنید ← مساحت یک وجه را پیدا کنید ← طول مستطیل را بیابید (یعنی طول یک لبه مربع) → حجم مکعب؛

  با الهام از معلم و تجزیه و تحلیل دانش آموزان، دانش آموزان با توجه به ایده های خود (رسم نمودار) پاسخ خواهند داد. برخی از دانش آموزان به سرعت متوجه شدند: بگذارید طول پایه مکعب اصلی X باشد، سپس 2X×4=48: X=6 (یعنی طول لبه مکعب)، بنابراین حجم مکعب: 6× 6×6= 216 (سانتی متر مکعب).

  بنابراین، در کلاس درس، بزرگترین نقش معلم الهام بخشیدن است؛ کودک باید با اتکا به راهنمایی معلم در کلاس، ایده های معلم را از نزدیک دنبال کند تا به ایده حل مسئله فکر کند؛ پاسخ واقعاً مهم نیست، مهم است. روش است!

  3. قواعد حل مسئله را به موقع خلاصه کنید / بهترین دبیران ریاضی ایران

  به طور کلی، در حل مسائل ریاضی قوانینی وجود دارد که باید رعایت شوند.

  در حل مسائل به جمع بندی قواعد حل مسئله توجه کنید بعد از حل هر مسئله تمرینی به مرور سوالات زیر توجه کنید.

  (1) مهمترین ویژگی این سوال چیست؟

  (2) چه دانش پایه و گرافیک اولیه برای حل این مشکل استفاده شد؟

  (3) برای رسیدن به دگرگونی در این سؤال چگونه مشاهده، همراهی و تغییر کردید؟

  (4) چه ایده ها و روش های ریاضی برای حل این مشکل استفاده شد؟

  (5) حیاتی ترین گام در حل این مشکل کجاست؟

  (6) آیا تا به حال کاری شبیه به این انجام داده اید؟ شباهت ها و تفاوت ها در راه حل ها و ایده ها چیست؟

  (7) چند راه حل می توانید برای این مشکل پیدا کنید؟ کدام یک از آنها بهترین است؟ این راه حل ترفند خاصی است؟ می توانید خلاصه کنید که در چه شرایطی استفاده می شود؟

  این سلسله مشکلات از هر حلقه حل مسئله عبور می کند، به تدریج بهبود می یابد و پایدار می ماند، ثبات روانی و سازگاری کودک در حل مسئله را می توان به طور مداوم بهبود بخشید و توانایی تفکر را تمرین و توسعه داد.

  4. ایده های حل مسئله را گسترش دهید / بهترین دبیران ریاضی ایران

  در تدریس، معلمان اغلب برای دانش‌آموزان شک می‌کنند، سؤال می‌پرسند و دانش‌آموزان را به تفکر بیشتر تشویق می‌کنند، در این زمان دانش‌آموزان باید فعالانه فکر کنند و تفکر خود را گسترش دهند تا وسعت تفکر بهتر توسعه یابد.

  به عنوان مثال: برای تعمیر کانال 2400 متری 20 درصد آن در 5 روز تعمیر شد و مابقی تعمیر چند روز طول می کشد؟ با توجه به رابطه بین مقدار کل کار، بازده کاری و زمان کار، دانش آموزان می توانند فرمول های زیر را فهرست کنند:

  (1) 2400÷(2400×20%÷5)-5=20 (روز)

  (2) 2400×(1-20%)÷(2400×20%÷)=20 (روز).

  معلم از دانش آموزان الهام کرد که بپرسند: “5 روز طول می کشد تا 20٪ آن را کامل کنید و چند روز طول می کشد تا 1-20٪ باقی مانده را کامل کنید؟” دانش آموزان به سرعت به روش ضرب کردن فکر کردند:

  (3) 5×(1-20%)÷20%=20 (روز). اگر از روش “بدانید کسری عدد چیست، این عدد را پیدا کنید” فکر کنید، می توانید راه حل زیر را بدست آورید: 5÷20%-5=20 (روز).

  آیا می توانند برای الهام بخشیدن مجدد به دانش آموزان از دانش متناسب برای پاسخگویی استفاده کنند؟ دانش آموزان به این موارد خواهند رسید:

  (4) 20٪: (1-20٪) = 5: X (فرض می شود که بقیه در X روز تکمیل شود).

  این امر دانش‌آموزان را به تفکر بیشتر تشویق می‌کند، ارتباط عمودی و افقی بین دانش را برقرار می‌کند، روش حل مسئله را تغییر می‌دهد، ایده‌های حل مسئله دانش‌آموزان را گسترش می‌دهد و انعطاف‌پذیری تفکر دانش‌آموزان را پرورش می‌دهد.

  5. نقش کتاب خطا را کامل بازی کنید بهترین دبیران ریاضی ایران

  هر دانش آموز یک «کتاب اشتباه» تهیه می کند تا اشتباهات انجام شده در تکالیف معمولی، تست های واحد یا امتحانات میان ترم و پایان ترم را ثبت کند و دلایل اشتباهات را بیان کند.

  در یادگیری واقعی، باید این کتاب را مرتباً بررسی کنید تا از آن آگاه شوید. استادان دانشگاهی زیادی وجود دارند که به دلیل استفاده فعالانه از کتاب سوالات اشتباه، نمرات بالایی کسب کردند.

  6. روش یادگیری “1 × 5” نیاز به برداشت یک سوال برای انجام یک سوال دارد ر

  مخالفت با تاکتیک زیر سوال بردن دریاها. یک سوال انجام دهید و دانش آموزان را به تفکر از پنج جنبه راهنمایی کنید:

  ①نکات دانشی که در این سوال مورد آزمایش قرار گرفته است چیست؟

  ②چرا این کار را می کنید؟

  ③ چگونه به آن رسیدم.

  ④ چه کار دیگری می توانم انجام دهم آیا راه دیگری وجود دارد؟

  ⑤ تغییرات در یک سؤال به اشکال مختلف سؤال نگاه کنید، خود را سؤال‌کننده بدانید، هدف سؤال‌کننده را درک کنید و ببینید آیا راه‌های دیگری برای حل مشکل وجود دارد یا خیر.

  7. درباره تکالیف / بهترین دبیران ریاضی ایران

  در فرآیند تکالیف حالت ذهنی سرعت طلبی وجود دارد، هنگام مرور سوالات بی دقتی می کنند، برای سوالات اشتباه دانش آموزان را راهنمایی می کنند تا روش تحلیل سوال اشتباه تشکیل دهند و هدف از تجزیه و تحلیل این است که دانش‌آموزان کاملاً متوجه می‌شوند که به دلیل خواندن نادرست، خطاهای حل مسئله به‌وجود می‌آید و در نتیجه انگیزه درونی «می‌خواهم درست بخوانم» را شکل می‌دهد، دانش‌آموزان را به بررسی دقیق سؤال‌ها و درک واقعی معنای سؤال‌ها راهنمایی می‌کنند

بهترین دبیران ریاضی ایران بهترین معلمان ریاضی ایران بهترین دبیران ریاضی کنکور ایران بهترین دبیران ریاضی ایران