بهترین کلاس های آنلاین کنکور

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=333

معرفی بهترین کلاس های آنلاین کنکور

در طی سال‌های اخیر، بهترین کلاس های آنلاین کنکور های کنکوری پوست اندازی نموده و سبک و سیاق ارائه خدمات آموزشی از حالت حضوری به حالت آنلاین تغییر یافته است و دانش آموزان کنکوری نیز اکنون می‌توانند با یک چهارم هزینه های سابق در سر کلاس اساتید مطرح و به نام در بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین حضور یابد.

 در حال حاضر، موسسات معروفی که بهترین خدمات آنلاین را ارائه می دهند،عبارتند از :

1- کارنامه خرد 2- کلاسینو 3- تام لند  4- رایان کلاس

که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت

موسسه کارنامه خرد:

 موسسه کارنامه خرد با مدیریت سامان سلامیان و مهدی باباخانی از دبیران برند ایران اداره می شود.

 کارنامه خرد را می توانیم به ‌نوعی، لاکچری ترین موسسه کنکور ایران بنامیم. خدمات این موسسه فقط توسط دبیران معروف و برند و رنکینک 1الی 3 دبیران کنکور انجام می شود و هزینه کلاس ها نیز نسبت به سایر موسسات گرانتر است.

 در کارنامه خرد تمامی کلاس ها در استودیو های بزرگ و مجهز و با امکاناتی همچون وال لمسی بزرگ و نمایشگرهای سی تاچ بزرگ و چهار دوربین فیلمبرداری حرفه ای و سینمایی و با حضور فیلمبرداران و صدابرداران حرفه ای و دارای سابقه کار در صدا و سیما برگزار می گردد.

 همچنین در این موسسه از سایت های پر دردسر و پر ترافیک همانند اسکای روم و ادوبی کانکت استفاده نمی شود و برای ارائه کیفیت خوب، این موسسه سرور اختصاصی ویژه خود را طراحی کرده است. در کارنامه خرد، تدریس ریاضی با استاد سامان سلامیان رنکینگ شماره یک دبیران ریاضی ایران و تدریس فیزیک با استاد مهدی باباخانی رنکینگ شماره یک اساتید فیزیک ایران و تدریس شیمی با استاد پیمان خواجوی مجد رنکینگ شماره دو دبیران شیمی ایران است.کارنامه خرد از بهترین کلاس های کنکور آنلاین به شمار میرود.

موسسه تاملند

مجموعه آموزشی تام لند که نخست  فعالیت های خود را در زمینه کنکور آغاز نمود، هم اکنون از موسسات خوب ارائه دهنده خدمات آنلاین است از بزرگ‌ترین محسنات این موسسه می توانیم به وجود کلاس های کنکور در رشته انسانی و هنر اشاره نماییم.

 همینطور کلاسهای کنکور فنی نیز در این موسسه برقرار است در حالی که اکثر موسسات آنلاین فقط تمرکز و توجه خود را بر روی رشته تجربی و ریاضی قرار داده اند اما تام لند در رشته هنر و رشته های فنی و علوم انسانی توجه ویژه‌ای در این مدت داشته است و در مجموع از اساتید به خوبی نیز در رشته انسانی و فنی و هنر استفاده می کند  که وجه تمایز این موسسه با سایر موسسات مشابه است. اما مدرس ریاضی در مجموعه تام لند آقای ملک پور و مدرس شیمی استاد بابایی و مدرس فیزیک آقای یحیوی می باشد و کلاس های این موسسه جز بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین به شمار میرود.

کلاسینو

موسسه کلاسینو سومین موسسه ای است که به بررسی آن خواهیم پرداخت. کلاسینو از اولین کلاس های کنکور آنلاین در ایران بوده است که همانند موسسه تاملند،به رشته های علوم انسانی و زبان و هنر نیز توجه داشته است و در سبد خدمات خود قرار داده است.

 از دیگر محسنات این مجموعه می‌توان به ایجاد پنل و دسترسی دانش آموزان به فیلم های ضبط شده اشاره نمود همچنین پشتیبان های این موسسه در هنگام مشکلات فنی به صورت دائمی شما را راهنمایی خواهند کرد. در این موسسه ویژگی متمایز و دیگری که وجود دارد استفاده از تعداد زیادی دبیر های مختلف است که دانش آموز می توانند از بین آنها فرد مورد نظرش را انتخاب کند. تدریس ریاضی در این مجموعه توسط آقایان حیدری و سادات و اردستانی است و مدرسین فیزیک آقای حسینی و آقای نوکنده و همچنین مدرس شیمی آقای مصلایی می باشد و کلاس های این موسسه جز بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین به شمار میرود

رایان کلاس

اما موسسه بعدی که به معرفی آن خواهیم پرداخت رایان‌کلاس است. رایان کلاس توسط جمعی از دبیران قدیمی اداره می گردد موسسه رایان کلاس در درس ریاضیات از استاد مویینی و در درس فیزیک از استاد شهریاری و در درس شیمی از استاد بازرگانی استفاده می کند در این مجموعه رشته ریاضی و تجربی ارائه می گردد و برای انسانی و هنر در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی انجام نگرفته است.وجود دبیران قدیمی از محسنات این مجموعه وزین است.رایان از بهترین کلاس های کنکور آنلاین در ایران به شمار میرود

ویژگی های بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین چیست ؟

اگر موسسه ای ویژگی های زیر را داشت،به عنوان بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین آنرا انتخاب کنید

1- در بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین از دبیران صاحب نام و تراز اول استفاده میشود

2- در بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین از استدیوهای پیشرفته استفاده میشود

3- در بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین کیفیت تصاویر ارسالی عالی و بدون قطع و وصلی است

4- بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین، نظم در برگزاری کلاس ها را سرلوحه کارهای خود قرار میدهد

5- بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین خدماتش در راستای جلب رضایت مخاطبان است و نه فقط صرفا جمع آوری پول و ثروت

6- بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین سبد کاملی از انواع خدمات آموزشی را ارائه مینماید

7- بهترین کلاس آنلاین کنکور  دبیرانی اخلاقگرا دارا بوده و موفقیت دانش آموزان اولویت اصلی آنهاست

8- بهترین کلاس آنلاین کنکور پشتیبانی و حمایت پس از خرید خدمات وجود دارد

9- دانش آموزان در بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین مشارکت فعال دارند و صرفا تماشاچی و نظاره گر کلاس نیستند و اساتید با زیرکی،تمام دانش آموزان را به بازی و مشارکت میگیرند

همچنین در بهترین کلاس آنلاین کنکور از زیبایی های بصری غفلت نمیشود و جزوات ارائه شده علاوه بر مسایل علمی و فنی از لحاظ زیبایی شناسی نیز حرفه ای است

بهترین کلاس آنلاین کنکور هیچگاه برای دانش آموزان خسته کننده و ملالت بار نیست و تدریس با اساتید حرفه ای با لحنی مناسب و تکنیکی اجرا میشود و دانش آموز کلاس ها را مشتاقانه دنبال مینماید.

بهترین کلاس آنلاین کنکور، کلاسی است که کاملا منسجم باشد و هیچ بخش غیرضروری و اضافه و دور از هدف اولیه و اصلی نداشته باشد. یعنی  هر بخش از بهترین کلاس آنلاین کنکور باید در راستای تمامیت و کل دوره آموزشی آنلاین بوده و  به همین صورت، هرگونه  فعالیتی باید طی یک روال منطقی به مرحله بعد جریان پیدا کند. بنابراین،دبیران باید الگویی را بیابند که مفید باشد و احساس خوبی به دانش آموزان منتقل نماید.

بهترین دبیران و مدیران بهترین کلاس آنلاین کنکور، تا شب امتحان کنکور دانش آموزان را همراهی میکنند،و نیمه مسیر مخاطبین را رها نمیکنند و تا پایان مسیر،یار و یاور مخاطبین خود هستند.در چنین موسسه ای برای مشعوف سازی دانش آموزان بعضا علاوه بر خدماتی که قول داده شده،خدماتی فراتر نیز به مخاطبین ارایه میشود

در پایان به شما توصیه میکنیم پیش از انتخاب موسسه مورد نظرتان   فیلمهای آموزشی دبیران را ببینید و بهترین تصمیم را برای مسیر تحصیلی خود اخذ نمایید.

بهترین کلاس کنکور آنلاین، بهترین کلاس کنکور آنلاین،بهترین کلاس کنکور آنلاین،بهترین کلاس کنکور آنلاین،بهترین کلاس کنکور آنلاین

منبع: بهترین کلاس های آنلاین کنکور آنلاین – مشرق نیوز (mashreghnews.ir)