کلاس آنلاین زیست یازدهم

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=723

کلاس آنلاین زیست یازدهم

کلاس آنلاین زیست یازدهم تا چه میزان مفید است؟ آیا کلاس آنلاین زیست یازدهم می تواند کمکی در قبولی کنکور و کسب رتبه های برتر داشته باشد؟ چگونه می توان بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم را پیدا کنیم؟

امروزه کلاس های آنلاین به نسبت کلاس های سنتی و حضوری طرفداران بیشتری پیدا کرده است. خیلی از افراد بیشتر از آنکه تمایل به شرکت در کلاس های حضوری داشته باشد، در کلاس آنلاین کنکور ثبت نام می کنند، زیرا مزایای این کلاس ها به نسبت بیشتر است.

اگر شما هم به دنبال بهترین کلاس آنلاین زیست یازدهم هستید، کافی است در موسسه کارنامه خرد ثبت نام کنید تا بتوانید توسط بهترین دبیران این حوزه از روش های تدریس نوین بهره مند شوید و هر چه بهتر در درس زیست پایه یازدهم مهارت کسب کنید.

بهترین راه برای مطالعه زیست شناسی چیست؟

این نکات برای مطالعه زیست یازدهم مفید خواهد بود:

دانش‌آموزان سال یازدهم به فکر قبولی و موفقیت در کنکور هستند.

اگر به دنبال راهنمایی در مورد نحوه مطالعه زیست یازدهم هستید باید عادت به یادداشت برداری و تجدید نظر هفتگی داشته باشید.

حتی اگر امتحانات شما به سرعت نزدیک می شود، یافتن ریتم خود با تجدید نظر منظم به شما کمک می کند تا بتوانید همزمان با کلاس آنلاین زیست خود را برای کنکور آماده کنید.

چگونه در کلاس آنلاین زیست یازدهم یادداشت برداری کنیم؟

با خلاصه هر درس، یادداشت‌های مطالعه نقطه‌ای بنویسید. سپس، هنگامی که پوشش یک موضوع را تمام کردید، یادداشت های خود را بیشتر فشرده کنید تا یک خلاصه کلیدی ایجاد کنید.

سعی نکنید تک تک چیزهایی که بهترین اساتید کنکور ایران در کلاس می گوید را ضبط کنید. نکات اصلی را مطابق با آنچه در برنامه درسی شما وجود دارد انتخاب کنید و بر روی یادآوری آنها تمرکز کنید.

اگر در درک مفهوم یا موضوعی مشکل دارید، قبل از اینکه یادداشت های خود را برای آن موضوع نهایی کنید و به موضوع بعدی بروید، از معلم خود بخواهید که نکته را برایتان روشن کند.

مثال هایی را در یادداشت های خود مخفف کرده و بگنجانید،  آنها به شما کمک می کنند نکات کلیدی را به خاطر بسپارید و درک کنید.

یادداشت‌های خود را در طول کلاس آنلاین زیست کنکور با یکی از دوستانتان عوض کنید، ممکن است آن‌ها نکات مهمی را که شما از دست داده‌اید برداشت کرده باشند و برعکس.

نحوه مطالعه زیست برای کنکور

به طور سیستماتیک تمام یادداشت‌های مطالعه‌ای را که برای هر موضوع ایجاد کرده‌اید مرور کنید، و کمی وقت اضافی را صرف مواردی کنید که برایتان مشکل است.

امتحانات را در شرایط زمان بندی شده تمرین کنید، به تست هایی که اشتباه حل کرده اید توجه داشته باشید و سوالات تمرینی بیشتری را در مورد این موضوعات تکمیل کنید.

پاسخ های نمونه را تجزیه و تحلیل کنید و توجه داشته باشید که در کجا نمره های اضافی برای پاسخ های طولانی تر داده شده است. سعی کنید این تکنیک ها را در تست های خود بگنجانید.

روش های مطالعه خود را با هم ترکیب کنید تا از خستگی مطالعه و یادداشت برداری بی فکر جلوگیری کنید. اصطلاحاتی را که باید به خاطر بسپارید به یک قافیه یا آهنگ تبدیل کنید، سعی کنید با یک دوست مطالعه کنید یا به یکی از اعضای خانواده خود در مورد موضوعاتی که یاد می‌گیرید آموزش دهید.

کلاس آنلاین زیست یازدهم

نکات مهم در طول کلاس آنلاین زیست یازدهم

کتاب خود را به همراه هر مجموعه یادداشت های مروری که مدرس ارائه می دهد همراه داشته باشید. اگر در کلاس یادداشت برداری کنید، اغلب می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. یکی از رایج‌ ترین مشکلات در کلاس‌های زیست یازدهم این است که همگام شدن با سرعت سخنرانی‌ها دشوار است. اگر تصاویر کتاب را داشته باشید، می توانید خیلی سریعتر یادداشت برداری کنید.

اگر در کتاب خود یا جای دیگری یادداشت برداری می کنید، حتماً آن ها را در یادداشت های خود بگنجانید.

سعی نکنید هر چیزی را که مربی می گوید یادداشت کنید. این یکی از سخت‌ترین مراحل یادداشت برداری است. دانستن اینکه چه

چیزی در یک کلاس آنلاین زیست یازدهم مهم است و نیاز به یادداشت برداری دارد مهم است. چند نکته برای یادداشت برداری:

اگر استاد نکات را روی تخته آنلاین می نویسد، آن را در یادداشت های خود قرار دهید.

اگر دبیران برتر زیست کنکور می گوید این مهم است، آن را در یادداشت های خود قرار دهید.

اگر استاد به چیزی در کتاب اشاره می کند، شماره صفحه یا شکل را یادداشت کنید تا بتوانید بعداً به آن بازگردید.

اگر در طول صحبت های دبیر زیست کنکور چیزی را از دست دادید:

از استاد بخواهید که اطلاعات را تکرار کند.

یک فاصله بگذارید و ادامه دهید، برگردید و بعداً آنچه را از دست دادید پر کنید.

نکته بعدی را از دست ندهید زیرا می توانید از دوستان خود در مورد آخرین نکته می پرسیدید.

اگر چیزی در کلاس نامشخص است، حتما بپرسید!

اغلب خجالت آور است که سؤالات خود را بپرسید،اما همکلاسی های شما خوشحال خواهند شد که این سؤال را پرسیده اید. زیرا آنها احتمالاً همین سؤال را دارند و خیلی خجالتی بودند که بپرسند.

سوال پرسیدن باعث نمی شود که شما یک دانش آموز خنگ به نظر بیایید، این باعث می شود که شما یک دانش آموز علاقه مند به نظر برسید.

برخی از دانش آموزان تمایل به ضبط صحبت های استاد زیست خود دارند. با این راهکار شما اگر چیزی را از دست دادید، همیشه می توانید به آن بازگردید. همچنین می توانید کل سخنرانی را دوباره گوش دهید.

در صورتی که در کلاس آنلاین شرکت می کنید می توانید به آرشیو جلسات دسترسی داشته باشید و آن ها را چندین بار مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کلاس آنلاین زیست دهم
معرفی بهترین منابع زیست برای کنکور

آیا زیست یازدهم سخت است؟

مانند همه دروس دبیرستانی، پاسخ به این سوال تا حد زیادی به دو چیز بستگی دارد:

چه موضوعاتی را قبلاً چالش برانگیز می دانید (به عنوان شاخصی از آنچه احتمالاً برای شما دشوار است).

چقدر حاضرید برای مطالعه وقت بگذارید.

اگر علاقه ای به نحوه عملکرد موجودات زنده نداشته باشید یا اینکه ریاضیات یکی از دروس سخت تر شما باشد، ممکن است زیست شناسی را چالش برانگیزتر از سایر دروس خود بیابید. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید یاد بگیرید که زیست شناسی را دوست داشته باشید و برای برتری در آن وقت بگذارید. همه چیز در مورد ذهنیت و تلاش شما است.

جهت هماهنگی کلاس با دبیران برند ایران 

با شماره های زیر تماس بگیرید

 26401062 – 021  یا   7680995-0910

آیاشما در کلاس آنلاین زیست یازدهم موسسه کارنامه خرد شرکت کرده اید؟