قیمت کلاس کنکور

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=542

قیمت کلاس کنکور

قیمت کلاس کنکور چقدر است؟ برای شرکت در کلاس کنکور آنلاین چقدر باید هزینه پرداخت کرد؟ آیا شما هم به دنبال بهترین قیمت کلاس کنکور هستید؟ در شرایط عادی، برای دانش‌آموزان دوره راهنمایی و دبیرستان، راهنمایی معلمان برای کمک به آنها در مسیر موفقیت در طول زندگی دانشجویی بسیار مهم است. علاوه بر این، همیشه آموزش های خصوصی در خانه وجود دارد تا به هر دانش آموز در انجام تکالیف کمک کند تا به آنها کمک کنند در خانه متمرکز بمانند.

کلاسهای کارنامه خرد هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار میگردد،هزینه کلاسها با توجه به زمانی که ثبت نام را انجام میدهید متفاوت است و البته در برخی از بازه های زمانی،تخفیفات مناسبتی یا فصلی نیز وجود دارد.

 کارنامه خرد توسط  دبیران برند ایران (مهندس مهدی باباخانی و دکتر سامان سلامیان) اداره میگردد و  هزینه کلاسهای کارنامه خرد، به علت استفاده از دبیران برند ایران،اندکی از موسسات مشابه بالاتر است.

جهت اطلاع از آخرین قیمتها و آخرین تخفیفات با واحد مشاوره ما تماس حاصل فرمایید

خط ویژه گروه ثبت نام و مشاوره کارنامه خرد:

021-26401062

آیا در کلاس کنکور آنلاین موسسه کارنامه خرد شرکت کرده اید؟

برای شرکت در کلاس کنکور به چه مواردی نیازاست؟

موارد کافی برای موفقیت کلاس های آنلاین ضروری است.

برای دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی که به دنبال گذراندن دوره های آنلاین هستند، داشتن برنامه زمانی و همچنین استفاده از بهترین منابع کنکور ضروری است تا بتوانند از راه دور با استاد راهنما گفتگوی بی وقفه داشته باشند. هر معلمی که کلاس های آنلاین ارائه می دهد نیز این تجهیزات اولیه را برای اجرای روان دوره های آموزش از راه دور دارد.

اولین ابزاری که به آن نیاز خواهید داشت یک وب کم در رایانه شما است. این به این دلیل است که معلم و دانش آموز بتوانند یکدیگر را ببینند. وب‌کم معمولاً در تمام لپ‌تاپ‌هایی که می‌توانید بخرید موجود است، اما اگر یک رایانه ثابت است، باید یک رایانه جداگانه خریداری کنید.

دومین ابزار مورد نیاز برای شرکت در کلاس های آنلاین خصوصی، میکروفون است. باز هم معمولاً در همه رایانه ها گنجانده شده است. با این حال، قبل از شروع دوره های از راه دور، باید تست هایی را انجام دهید زیرا برخی از میکروفون ها به خوبی کار نمی کنند.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین منابع کنکور تجربی 1403 به این صفحه بروید. 

مهم این است که میکروفون به خوبی کار کند تا گفت و گوی بین دانش آموز و بهترین دبیران کنکور ایران برقرار شود!

برای اینکه بتوانید با معلم تماس بگیرید به یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارید. پیشنهاد می کنیم اتصال خوبی داشته باشید و این از طریق اشتراک اینترنت شما انجام می شود. به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است یک اتصال که سریع کار کند تا تداخلی بین شما و معلمتان ایجاد نشود، داشته باشید.

با این همه مطالبی که در اختیار دارید، برای برقراری ارتباط با معلمی که کلاس کنکور آنلاین برگزار می کند، مشکلی نخواهید داشت!

قیمت کلاس کنکور

عوامل تاثیر گذار موسسات کنکوری بر قیمت کلاس کنکور

مانند هر چیز مهمی، هنگام تصمیم گیری در مورد ارزش مناسب یک دوره آنلاین، متغیرهای زیادی وارد بازی می شوند. در اینجا چهار عامل وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

رقابت نقش بسیار مهمی ایفا می کند زیرا وقتی افراد به دنبال دوره های آموزشی در یک موضوع خاص هستند، همه احتمالات را ارزیابی می کنند. اگر مطمئن باشید که ویژگی منحصر به فردی دارید که ارزش زیادی دارد و می توانید تبلیغات مناسبی داشته باشید، قطعاً می توانید از رقبای خود بالاتر بروید. با این حال، بهتر است در همان محدوده ای که به جنبه پولی مربوط می شود، نگاه دارید و می توانید خود را با روش های دیگر متمایز کنید.

طول دوره نیز بسیار مرتبط است. اگر مطالب طولانی‌تری دارید و تصمیم دارید آن را به قسمت‌های مختلف تقسیم کنید، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید قیمت مشخصی برای همه آن بخواهید یا هزینه‌های متفاوتی برای قطعات جداگانه. البته، زمان و تلاشی که برای ایجاد دوره صرف می‌کنید نیز مهم هستند، اما در نهایت، این موضوع به درک کاربر مربوط می‌شود، بنابراین باید در اولویت قرار گیرد.

قدرت بهترین موسسه کنکوری برای پزشکی، در این زمینه هنگام تعیین قیمت کلاس کنکور برای یادگیری آنلاین بسیار مرتبط است. اگر قبلاً به وضعیت متخصص موضوع دست یافته اید و مخاطبانی دارید که می توانند آن را تضمین کنند، تعیین قیمت بالاتر و احساس توجیه برای انجام آن آسان تر است. با این حال، اگر تازه شروع کرده اید، حتی اگر مدارک تحصیلی دارید، بهتر است از پایین شروع کنید و راه خود را ارتقا دهید. شهرت مهمتر از موفقیت تحصیلی در محیط آنلاین است.

بیشتر بخوانید:

بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید

بهترین دبیر فیزیک کنکور آنلاین

تعیین استراتژی قیمت

هنگامی که تصمیم می گیرید قیمت کلاس کنکور خود را تعیین کنید،  باید بلند مدت فکر کنید. بدیهی است که شروع بسیار مهم است، اما از آنجایی که می خواهید یک کارآفرین موفق باشید، به یک استراتژی نیاز دارید.

دو مدل قیمت گذاری پایه یک بار و تکرار شونده هستند. اولی به زبان آموزان امکان می دهد برای دسترسی به مطالب، پیش پرداخت پرداخت کنند. دومی برای فروشندگان سودآورتر است، زیرا پرداخت ها به صورت مکرر انجام می شود، اغلب ماهانه.

همچنین، ارائه یک دوره رایگان این مزیت را دارد که به شما امکان می‌دهد مهارت و تخصص خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید و سرنخ‌های ارزشمندی را برای مطالب گران‌تر خود جمع‌آوری کنید. این می تواند یک جلسه کوتاه به جای یک دوره کامل باشد، زیرا هدف این است که به یادگیرندگان بالقوه طعم و مزه بدهید و روابطی ایجاد کنید که می توانید برای منافع متقابل خود ایجاد کنید. شما می توانید با شرکت در کلاس های موسسه کارنامه خرد، بهترین قیمت کلاس کنکور را کیفیت محتوایی خود را حفظ می کند را بشناسید.