بهترین منابع فیزیک کنکور

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=841

بهترین منابع فیزیک کنکور

بهترین منابع فیزیک کنکور چیست؟ بهترین منابع فیزیک کنکور 1402 کدام است؟ بهترین کتاب فیزیک کنکور برای افراد ضعیف کدام است؟ بهترین کتاب تست فیزیک نظام جدید چیست؟ بهترین کتاب برای 100 زدن فیزیک کدام است؟ این ها تنها بخش محدودی از سوالاتی است که دانش آموزان در دوران طلایی کنکور از بهترین دبیر کنکور ایران سوال می کنند. از آنجا که انتخاب بهترین منابع فیزیک کنکور نقش تعیین کننده ای در درک فیزیک و تسلط بر تست های فیزیک دارد توصیه می کنیم تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

فیزیک هسته اصلی علم به عنوان یک موضوع است. اگر به این موضوع تسلط داشته باشید، هر روز که می گذرد، در زمان های هیجان انگیزی خواهید بود که در حال ارتقای سطح بالاتری در سطح علمی هستید! موضوعی است که در ذهن جوانان مجذوب می شود و شگفتی ایجاد می کند. برای برتری در فیزیک همزمان با انتخاب بهترین منابع فیزیک کنکور  باید مواردی را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین منابع ریاضی کنکور

بهترین منابع ریاضی کنکور تجربی

بهترین منابع فیزیک کنکور چه کتاب هایی هستند؟

قبلا در تحلیل کتاب های کمک آموزشی فیزیک این موضوع را بیان کردیم برای بررسی بیشتر به معرفی بهترین منابع فیزیک کنکور می پردازیم. شما می توانید پاسخ تمام سوالات خود را در موسسه کارنامه خرد با کمک بهترین دبیران کنکور ایران بیابید، مشاوران این موسسه با توجه به سطح درسی هر دانش آموز بهترین منابع فیزیک کنکور را معرفی می کنند.

شما می توانید برای یادگیری و مطالعه فیزیک کنکور، از کتاب استاد مهدی باباخانی و استاد امیر احمد میر سعید استفاده کنید. در حال حاضر این کتاب جزو بهترین منابع فیزیک کنکور است که در دسترس دانش آموزان قرار داد.

تصویر-بهترین-منابع-فیزیک-کنکور-9434

همچنین کتاب های میکرو طبقه بندی گاج و یا کتاب خیلی سبز از دیگر منابع پر طرفدار در بازار است که طرفداران خاص خود را دارد.

این کتاب با طبقه بندی عالی تست های کنکور به دانش آموزان در تست زنی و آشنایی با تست های کنکور کمک می کند. این کتاب تست های فراوانی ارائه می دهد که می توانید برای آشنایی هر چه بیشتر از آن استفاده کنید.

همینطور کتاب خیلی سبز کنکور نیز از جهت پاسخنامه ی قوی و کامل شناخته شده است. این کتاب یک پاسخنامه معتبر و جامع دارد که برای دانش آموزانی که به دنبال پاسخ نامه ی جامع می باشند، بسیار مناسب است.

در کتاب فیزیک استاد مهدی باباخانی و استاد امیر احمد میر سعید، تلفیقی از ویژگی‌های مثبت هر دوی این کتاب ها می باشد.

این کتاب یک درسنامه قوی و معتبر دارد که شما می توانید نکات تستی و انحصاری را یکجا در این کتاب پیدا کنید. نکات تستی همگی در ابتدای هر فصل آورده شده است. لازم به ذکر است که، بسیاری از نویسندگان فوت و فن های تست زنی را در کتاب های خود بیان نمی کنند و دانش آموز را الزام به شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین خود می کنند، اما در این کتاب شما می توانید تمام فوت و فن های تست زنی را بیابید و با آن ها آشنا شوید.

 در حقیقت می توان گفت این کتاب اولین کتابی است که  در تاریخ آموزشی ایران کتابی به رشته تحریر در آمده که حاوی تمام فوت و فن های تست زنی و نکات تکمیلی به صورت کامل ارائه می دهد و بهترین منابع فیزیک کنکور است.

شما می توانید جهت اطلاع از تحلیل کتاب های شیمی کنکور به این صفحه بروید.

نحوه مطالعه فیزیک کنکور

1. تسلط بر اصول ضروری است:

یکی از ساده ترین راه های یادگیری فیزیک کنکور تسلط بر نظریه های پایه است. یادگیری قوانین اساسی به شما در حل مشکلات پیچیده بعداً در مراحل پیشرفته کمک می کند. حتی بهتر از آن، یک نقشه ذهنی گرافیکی ایجاد کنید که شامل یک نمای کلی از تمام مفاهیم است و آنها را با مسائل پیچیده مرتبط می کند. نقشه را روی یک تکه کاغذ ایجاد کنید و آن را به طور کامل دنبال کنید تا درک عمیقی از موضوع به دست آورید.

2. ساده سازی، یک قانون کلیدی است:

فیزیک یک موضوع بسیار دشوار برای یادداشت است، اما پس از ساده شدن، تبدیل به یکی از جالب ترین و با نمره بالا می شود. مواقعی پیش می آید که با مشکلات سختی روبرو می شوید، در چنین سناریوهایی به یاد داشته باشید که آن را به اجزای ساده تری تقسیم کنید. این راهبردهای مختلفی را باز می کند که می توانید برای حل سریع و مؤثر مشکل از آنها استفاده کنید!

3. ایجاد فلش کارت:

هنگامی که در حال بررسی موضوعات مختلف هستید، کلمات  و مفاهیم جدیدی که با آنها مواجه می شوید، اصول و قوانین ایجاد فلش کارت را یادداشت کنید. می توانید از این کارت ها برای بازبینی سریع استفاده کنید و در اوقات فراغت خود به مرور آنها ادامه دهید. این فلش کارت ها همچنین در مواقعی که در حل مسئله ای با مشکل مواجه می شوید به کارتان می آیند. بنابراین، به یاد داشته باشید که آنها را همیشه آماده نگه دارید!

4. ریاضی را به نقطه قوت خود تبدیل کنید:

سر آلبرت انیشتین به خوبی گفته است: «ریاضیات عنصر سازنده فیزیک است». برای اینکه فیزیک را به خوبی درک کنید و در آن سرآمد شوید، باید یک پایه بسیار قوی در ریاضیات بسازید.

5. یک معلم خوب یک تفاوت بزرگ ایجاد می کند!

برای اینکه بتوانید در فیزیک خوب عمل کنید و حتی به آن تسلط پیدا کنید، به یک معلم فیزیک عالی نیاز دارید که در ساده سازی مفاهیم به شما کمک کند و به شما کمک کند تا به شیوه ای موثر درک کنید. شناسایی و یادگیری از بهترین دبیر فیزیک کنکور که به خوبی با موضوع و تئوری آشنا است، ضروری است. یک معلم نالایق بیشتر به شما لطمه میزند. شما می توانید بهترین دبیران کنکور ایران در موسسه کارنامه خرد بیابید.

6. از بازنمایی های نموداری برای یادگیری مفاهیم استفاده کنید:

یکی از بهترین راه‌ها برای مطالعه مفاهیم و اصول فیزیک، ایجاد تصاویر است. مهم است که واحدهای اندازه گیری را به طور کامل بدانید و تمام قضایای مربوط به فیزیک را یاد بگیرید، که به راحتی می توان با استفاده از نمودارها و شکل ها این کار را انجام داد.

مهم نیست چقدر تلاش می کنید، در نهایت همه چیز مربوط به سطوح علاقه و تمرین شماست که در نهایت به شما کمک می کند در فیزیک برتری پیدا کنید، هم در سطح ابتدایی و هم در سطح پیشرفته. تنها چیزی که نیاز دارد سخت کوشی و تعهد شماست.

بهترین منابع فیزیک کنکور کدام است؟