بهترین منابع شیمی کنکور

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=823

بهترین منابع شیمی کنکور

بهترین منابع شیمی کنکور کدامند؟ آیا شما هم به دنبال بهترین منابع شیمی کنکور هستید؟ چگونه می توان بهترین منابع شیمی کنکور را شناخت؟ برای کسب رتبه برتر کنکور از چه منابعی در شیمی استفاده کنیم؟ یکی از مهم ترین موارد برای دانش آموزان در دوران کنکور ، انتخاب صحیح منابع کنکور است . در مطالب پیشین در رابطه با تحلیل کتاب های شیمی کنکور بحث کردیم. اگر شما هم به دنبال بهترین منابع شیمی کنکور هستید با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

شما می توانید با شرکت در کلاس کنکور آنلاین موسسه کارنامه خرد، از بهترین منابع شیمی کنکور بهره مند شوید. شما با شرکت در این کلاس ها می توانید علاوه بر مشاوره با بهترین دبیران شیمی کنکور، از جزوات و فیلم های آموزشی شیمی استفاده کنید. این جزوات همیشه در دسترس هستند و می توانید به راحتی از آن ها بهره مند شوید.

همچنین دبیران شیمی کنکور با توجه به سطح هر دانش آموز بهترین کتاب های کمک آموزشی شیمی را پیشنهاد می دهند که می توانید از آن ها بهره مند شوید و از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید.

تصویر-بهترین-منابع-شیمی-کنکور-9851

در شیمی چه می آموزید؟

شیمی بسیار بیشتر از آن چیزی است که فیلم ها و تلویزیون به آن می پردازند. در حالی که در برخی مواقع یک کت سفید آزمایشگاهی می پوشید و لیوان های پر از مواد شیمیایی را سرو می کنید، زمان زیادی را در خارج از آزمایشگاه سپری می کنید. دنبال کردن مدرک شیمی یک سفر پر ارزش و جذاب است که منطق و خلاقیت را در بخش های مساوی تشویق می کند.

بنابراین، آیا شیمی سخت است؟ ممکن است یک رشته تحصیلی سخت باشد، اما چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید و کشف کنید. در واقع، شیمی مدرن یک رشته بسیار فعال است. به پالایش ادامه می دهد و پیوسته در حال گسترش است.

شیمی زمینه های زیادی را در دنیای علم پوشش می دهد که فهرست کردن همه آن غیرممکن است. بهترین راه برای کشف همه چیزهایی که شیمی ارائه می دهد، ثبت نام در کلاس آنلاین شیمی است.

ویدیو های کلاس آنلاین بهترین منابع شیمی

با شرکت در کلاس آنلاین شیمی کنکور شما به بهترین منابع شیمی کنکور دسترسی دارید. بهترین منابع شیمی کنکور، بسته به کلاس متفاوت است، اما ممکن است شامل یادداشت های کلاس آنلاین، فیلم های کلاس شیمی، تست ها و راه حل ها، و مجموعه مسائل و راه حل ها باشد. این منابع پس از کسب درک کامل از مفاهیم به بهترین وجه مورد استفاده قرار می گیرند.

این منابع برای مرور موضوعاتی که در کلاس به آنها پرداخته اید عالی است. چیزی که در رابطه با کلاس آنلاین شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم وجود دارد ، منبع بیشتر است.  که در بهترین کلاس های آنلاین شیمی ویدیوهای نمایشی برای نشان دادن مفهوم در زندگی واقعی ارائه می شود!

ارائه جزوات شیمی در طول کلاس آنلاین شیمی

این جزوات شیمی در کلاس های آنلاین به موازات کتابی که برای کلاس خود استفاده می کنید، سازماندهی شده اند. می توانید همزمان با کتاب درسی خود از این منابع استفاده کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر به قسمتی که در حال حاضر تحت آموزش  آن هستید بروید.

بهترین کتاب های شیمی کنکور

کتاب های شیمی مبتکران

از بهترین منابع شیمی کنکور شیمی مبتکران است که دانش آموزان زیادی را به خود جلب می کند. گروه مبتکران برای شیمی کنکور کتاب های تکمیلی شیمی، کتاب فیلی شیمی، کتاب های آموزشی شیمی و همچنین کتاب واجب شیمی را ارائه داده اند. از میان این انتشارات کتاب واجب شیمی بهترین و پرطرفدار ترین گزینه است.

این سری انتشارات از بهترین منابع برای یادگیری شیمی است، اما منابع خوبی برای تسلط بر تست های کنکور شیمی نیستند. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر به دنبال بهترین منابع شیمی کنکور هستید در کنار انتشارات مبتکران از سایر منابع برای آشنایی بیشتر با تست های شیمی استفاده کنید.

حجم کتاب های شیمی مبتکران به مراتب بالا است و اگر برای مطالعه کنکور دیر اقدام کرده اید به طور حتم نمی توانید این کتاب را به پایان برسانید و باید به دنبال منبع دیگری برای شیمی باشید.

شما می توانید در رابطه معرفی بهترین منابع زیست برای کنکور به این صفحه بروید. 

کتاب شیمی خیلی سبز

کتاب شیمی خیلی سبز از دیگر منابع شیمی کنکور است. شیمی مبتکران و کتاب خیلی سبز برای پایه اول دبیرستان همسو با یکدیگر هستند، اما در سال دوم درسنامه مبتکران به مراتب قوی تر است.

در کتاب شیمی خیلی سبز، ابتدا تست ها ارائه شدند و بعد از آن درسنامه موجود است.

این کتاب  به نسبت مبتکران حجم کمتری دارد، البته این حجم کم دلیل بر خلاصه بودن درسنامه نیست. توصیه می کنیم اگر وقت کافی برای مطالعه کنکوری ندارید از کتاب خیلی سبز استفاده کنید.

اگر به دنبال بهترین کلاس آنلاین شیمی دوازدهم هستید از این لینک دیدن کنید. 

شیمی های پایه به پایه میکرو طبقه بندی گاج

این منبع شیمی کنکور شامل سه کتاب است: شیمی دهم میکروطبقه بندی گاج، شیمی یازدهم میکرو طبقه بندی گاج، شیمی دوازدهم میکرو طبقه بندی گاج

درسنامه کناب میکرو گاج بسیا قوی است، و تست ها به مراتب سخت تر هستند .

توصیه می شود دانش آموزانی که سطح تحصیلی رو به بالا دارند از این کتاب ها استفاده کنند. در صورتی که زمان کافی برای مطالعه کنکور ندارید، می توانید از کتاب جامع شیمی میکرو گاج استفاده کنید.

در نهایت باید گفت بهترین منابع در هر دانش آموز متفاوت است، شما باید بتوانید متناسب با سطح تحصیلی خود، بهترین آن ها را انتخاب کنید. اگر در انتخاب منابع کنکور مشکل دارید حتما با مشاوران ما در موسسه کارنامه خرد مشورت کنید. در نهایت لیستی از منابع کنکور ارائه می دهیم، لطفا در نظر سنجی شرکت کنید و سایر دوستانتان را از نظرات خود مطلع سازید.

شما از کدام منابع شیمی کنکور استفاده کرده اید؟