معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=885

معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور

خیلی از دانش آموزان رشته تجربی برای مطالعه شیمی به دنبال معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور، هستند. بهترین منابع شیمی کنکور نقش موثری در یادگیری شیمی و تسلط بر تست های شیمی دارد. اگر شما هم به دنبال معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور هستید تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

شیمی موضوعی است که می توان آن را دوست داشت یا از آن متنفر بود. نحوه مطالعه شیمی ممکن است چالش برانگیز باشد. بهترین راه برای تبدیل شیمی، به یک موضوع سرگرم کننده برای یادگیری، نزدیک شدن به آن به روش صحیح است.

بهترین رویکرد برای مطالعه هر چیزی، ارتباط دادن آن است. و با این نوع استراتژی، شیمی می تواند به ساده ترین موضوع در جهان تبدیل شود. در کنار مطالعه شیمی در طول کلاس کنکور آنلاین شیمی، اگر خودتان را برای آن آماده کنید، همه چیز آسان تر می شود.

یادگیری شیمی

هر چیزی در محیط اطراف ما (زنده یا غیرزنده) دارای چند ویژگی شیمیایی و فیزیکی است. علاوه بر این، بدن ما نیز به دلیل تکامل این خواص تغییر می کند. بنابراین، می توانیم تصور کنیم که این دوره چقدر در زندگی ما حیاتی است. یادگیری شیمی فقط یک نیاز نیست. همچنین یک رویکرد سرگرم کننده برای درک بهتر خود و محیط اطرافمان است. معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور به ما در درک بهتر مسائل شیمی کمک می کند.

استراتژی آماده سازی برای کنکور لازم است، هوشمندانه باشد. دانش آموزان باید قبل از ایجاد طرح مطالعه شیمی کلاس 12، فهرستی از وزن فصلی ایجاد کنند.

تصویر-معرفی-بهترین-منابع-شیمی-برای-کنکور-0494

شیمی آلی یکی از موضوعات پایه ای است. طبق سوالات سال قبل شیمی، تمامی سوالات به صورت مستقیم یا غیرمستقیم معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور که در مجموعه کارنامه خرد به آن ها پرداخته شده بود، طراحی شد.  

سه فصل آخر، بیومولکول‌ها، پلیمر، و شیمی در زندگی روزمره، باید به خوبی مطالعه شود. یادگیری آنها بسیار آسان است و دانش آموزان می توانند یادداشت های کوتاهی برای این موضوعات تهیه کنند تا در لحظه آخر بازنگری شوند.

درک مسائل شیمی بسیار مهم است. دانش آموزان باید فرمول هر فصل را حفظ کنند تا نمرات خوبی در تست های شیمی کسب کنند. هنگامی که فرمول ها به درستی حفظ شدند، دانش آموزان باید با استفاده از فرمول های آموخته شده، مسائل را امتحان کنند. بخش تئوری را نیز باید از آن فصول آموخت زیرا اغلب در کنکور از آنها پرسیده می شود.

دانش آموزان باید زمانی را برای حل نمونه تست های سال قبل شیمی اختصاص دهند. این به مدیریت زمان کمک می کند و ایده ای را ارائه می دهد که کدام سوال را ابتدا باید حل کرد.

با استفاده از معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور، دانش‌آموزان باید بازبینی‌های منظم را تکمیل کنند تا نمرات بالاتری در شیمی کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین منابع ریاضی کنکور

بهترین کلاس آنلاین شیمی دوازدهم

 

نقش موسسه کارنامه خرد در معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور

موسسه کارنامه خرد، تست های تمرینی، فیلم‌های آموزشی و داشبورد یادگیری شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کند که به زبان‌آموزان امکان می‌دهد تا با سرعت خود در کلاس درس و خارج از آن مطالعه کنند. این پلتفرم بر تسلط بر مهارت تمرکز می کند تا به یادگیرندگان کمک کند پایه های قوی ایجاد کنند، بنابراین هیچ محدودیتی برای مسائلی که در آینده می توانند بیاموزند وجود ندارد!

نحوه انتخاب بهترین منابع شیمی برای کنکور

بهترین منابع شیمی برای کنکور در تمام دانش آموزان یکسان نیست. از آنجا که سطح تحصیلی دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است در نتیجه اینطور نیست که یک منبع واحد معرفی شود و از آن به عنوان بهترین منابع شیمی برای کنکور یاد شود. در صورتی که افراد باید سطح دانش خود در شیمی را در نظر بگیرند، دانش آموزان با سطح متوسط رو به پایین به طور حتم نمی توانند از منابع دانش آموزان با سطح عالی استفاده کنند. در موسسه کارنامه خرد، دبیران برتر این موسسه سطح تحصیلی دانش آموزان را شناسایی می کنند و متناسب با سطح آن ها در شیمی، بهترین منابع شیمی کنکور را معرفی می کنند.

معرفی بهترین منابع شیمی کنکور، برای دانش آموزان شکست خورده

هر دانش آموزی، صرف نظر از اینکه چقدر خوب باشد، ممکن است برای رسیدن به اهداف تحصیلی خود دچار مشکل شود. با این حال، برخی از دانش آموزان از نظر تحصیلی با مشکلاتی مواجه می شوند که حتی معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور، نیز نمی تواند به آن ها کمک کند.

بهترین دبیران شیمی کنکور می توانند به دانش‌آموزان کمک کنند تا در هر موضوعی، اعم از فیزیک، شیمی، ریاضیات و…متخصص شوند.

وظیفه دبیران شیمی کنکور، هدایت دانش‌آموزان مبارز و آگاه ساختن آنها از پتانسیل‌هایشان و اینکه چرا تحصیل و عملکرد تحصیلی آنها برای آینده آنها مهم است، خواهد بود. معلمان باید رویکرد تدریس خود، نحوه صحبت با دانش آموزان و توصیه هایی را که به آنها می کنند تطبیق دهند. ارتباط می تواند سازنده باشد، اما برای تشویق دانش آموزان باید به روش صحیح ارتباط برقرار شود.

در واقع، برای آموزش به دانش‌آموزی که در دوران کنکور به سر می برد، ترک هر یک از دورس شیمی، فیزیک و… به منزله شکست خواهد بود.

بهترین دبیران آنلاین کنکور باید بدون تمرکز بیش از حد روی مسائل آنها از توانایی های دانش آموزان آگاه باشند. اینجاست که استعداد معلمان نقش می بندد، آنها باید راهنما باشند، از دانش آموزان خود حمایت کنند و به عنوان یک مربی یادگیری برای دانش آموزان در حال مبارزه عمل کنند.

بنابراین، موسسه کارنامه خرد با استفاده از بهترین دبیران برند ایران، و معرفی بهترین منابع شیمی برای کنکور، دانش‌آموزان درگیر را علاقه‌مند به موضوع مورد نظر می کنند، و در یادگیری دانش‌آموزان خود سرمایه‌گذاری می ‌کنند. به‌ ویژه آنهایی که دارای ناتوانی‌های یادگیری هستند یا در مدرسه با مشکل مواجه هستند.

معلم باید بداند که آینده دانش آموز ممکن است در مدرسه تعیین شود. هیچ کس از نظر ژنتیکی مستعد دوست داشتن مدرسه نیست، اما شما باید قدر چیزهایی را که در آنجا یاد می گیرید بدانید. این چیزی است که دانش آموزان در حال مبارزه ممکن است متوجه آن نشده باشند، مثلاً معلم آنها در تلاش است به آنها کمک کند. در نهایت لیستی از بهترین منابع شیمی برای کنکور آماده شده است، لطفا در نظر سنجی شرکت کنید و سایر افراد را از نظرات خود مطلع سازید.

شما از کدام منابع شیمی کنکور استفاده کرده اید؟