بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید

آدرس کوتاه این صفحه : https://filmojozveh.ir/?p=889

بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید

بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید کدام هستند؟ آیا مطالعه بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید می تواند تاثیری در موفقیت دانش آموزان داشته باشد؟ چگونه می توان بهترین منابع کنکور تجربی ۱۴۰۳ را پیدا کرد؟ قبلا در رابطه با معرفی اساتید بهترین کلاس آنلاین های کنکور  صحبت کردیم. استفاده از بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید می تواند نقش بسزایی در آموزش بهتر و  قبولی در کنکور داشته باشد.

برای هر دانش آموز کلاس دهم یا دوازدهم، امتحانات پایان ترم و کنکور، یک نقطه مهم در سفر دبیرستان است و هر دو نتایج به دست آمده در این نمرات ارزش بالایی در درصد کسب شده در کنکور دارد.

با این حال، برای مطالعه، همه دانش آموزان نیاز به فداکاری و نظم و انضباط کامل دارند تا بتوانند با موفقیت به نتایج و پیشرفت بهتر در آزمون های سال گذشته خود دست یابند و در روز کنکور امتیاز بالایی کسب کنند.

برای شروع مطالعه، در کنار بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید،  یک جدول زمانی منظم برای مطالعه، باید تمام نقاط قوت و ضعف خود را برای همه موضوعات مختلف بشناسید تا آنها را دسته بندی کنید و برای هر موضوعی که برای مدت طولانی توجه شما را به خود جلب نمی کند، و زمان لازم را اختصاص دهید. این به شما کمک می کند تا برای کنکور، بانک دانش کلی خود را تقویت کنید.

تصویر-بهترین-منابع-کنکور-تجربی-نظام-جدید-8585

قبل از شروع مطالعه بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید ، تمام فصول مهم هر یک از موضوعات را فهرست کنید و سپس زمان بیشتری را صرف ارتقای دانش خود در مورد آن فصل کنید زیرا اهمیت بالایی در امتحان دارند.

مطالعه بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید همراه با کتاب های درسی برای جمع آوری تمام اطلاعات لازم برای تکمیل آزمون مهم است. با این حال، بسیار مهم است که هر روز زمانی را برای آزمایش دانش خود با کمک آزمون آزمایشی، تست ها قبلی، سوالات تمرینی و غیره اختصاص دهید تا به مغز شما کمک کند اطلاعات را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند.

یکی دیگر از نکات آماده سازی بسیار مفید برای هر کسی که نگران نحوه مدیریت زمان برای پوشاندن کل برنامه درسی است این است که مجموعه ای از موضوعات مهم، تعاریف، تاریخ ها، اعداد و غیره به راحتی به خاطر بسپارید. شما می توانید این کار را با ایجاد فلوچارت انجام دهید. یادداشت های چسبناک و فلش کارت ها برای به خاطر سپردن بهتر هر موضوع به شما کمک می کند.

چگونه قبل از کنکور تمرین کنیم؟

برای آمادگی مناسب قبل از کنکور، برای دانش آموزان کلاس دهم و دوازدهم، دانستن مواد مطالعه مناسب برای سرمایه گذاری و استفاده حداکثری از زمان آماده سازی خود قبل از ورود به آزمون نهایی بسیار مهم است.

شرکت در کلاس های کنکور آنلاین

رسانه تمرین دیگری که می تواند در کنار بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید، به شما کمک کند تا برای کنکور آماده شوید، کلاس های کنکور آنلاین است.

با وجود اینکه کلاس‌های آموزشی سنتی از همان ابتدا محبوب بوده است، تقاضا برای کلاس‌های آنلاین شاهد تغییر مثبت است. این به این دلیل است که دانش‌آموزان به راحتی و انعطاف‌پذیری شرکت در کلاس‌های آنلاین، با فرصتی برای یادگیری خودسرانه و بهبود تمرکز و توجه، پی می‌برند.

اگر متقاعد شده‌اید که شرکت در کلاس‌ کنکور آنلاین،  قبل از کنکور تصمیم درستی برای شما هستند، مهم است که بدانید کجا و چگونه کلاس‌های آنلاین را پیدا کنید تا توانایی یادگیری و عملکرد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

اینترنت بهترین راه برای یافتن بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید و بهترین کلاس های کنکور آنلاین است، بسته به موضوعی که می خواهید یاد بگیرید، موضوعاتی که می خواهید بهتر مطالعه کنید، برنامه درسی که می خواهید پوشش دهید و غیره. همچنین می‌توانید با کمک پلتفرم‌های آنلاین اختصاصی جستجو کنید که هدفشان پر کردن شکاف بین دانش‌آموزان و معلمان با اتصال آنها از طریق رسانه آنلاین است.

منابع جایگزین کلاس‌های کنکور

کتاب‌های کمک درسی: شما می‌توانید از کتاب‌های کمک درسی برای مطالعه و تست‌زنی استفاده کنید.

منابع آنلاین: منابع آنلاین زیادی مانند فیلم‌های آموزشی، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها وجود دارند که می‌توانند به شما در یادگیری مطالب کنکور کمک کنند.

مطالعه گروهی: شما می‌توانید با دوستانتان گروه مطالعه تشکیل دهید و با هم درس بخوانید و به یکدیگر کمک کنید.

موفقیت در کنکور تنها به شرکت در کلاس‌های کنکور بستگی ندارد. عوامل مهم دیگری مانند تلاش و پشتکار، برنامه‌ریزی درست، و استفاده از منابع مناسب نیز در موفقیت شما نقش دارند.

استفاده از بهترین منابع دروس تخصصی نظام جدید

در رشته تجربی، از مهم ترین موارد دفترچه سوال های تخصصی است که شامل، ریاضی، فیزیک، زمین شناسی و زیست شناسی می شود.

دانش آموزانی که تصمیم به قبولی در کنکور را دارند، لازم است برای هر کدام از این دروس بهترین منابع برای کنکور را انتخاب کنند.

کتاب فیزیک مهدی باباخانی

برای مطالعه فیزیک کنکور، همچنین می توانید از کتاب های استاد مهدی باباخانی و استاد امیر احمد میر سعید در کارنامه خرد استفاده کنید.

کتاب فیزیک مهدی باباخانی از بهترین منابع فیزیک کنکور است که می تواند نقش کمک کننده از در یادگیری هر چه بهتر دانش آموزان داشته باشد.

کتاب تست جامع مهر و ماه برای ریاضی تجربی

این کتاب بیشتر به دانش آموزان با سطح متوسط و رو به بالا توصیه می شود. این کتاب هر  فصل را به طور جداگانه بررسی و ارزیابی می  کند و درسنامه کنکور کوتاهی دارد. در نتیجه برای دانش آموزان ضعیف که درک کافی از مبحث اصلی ندارند توصیه نمی شود.

کتاب میکرو طبقه بندی گاج برای ریاضی تجربی

اگر شما هم در درس ریاضی ضعیف هستید و به دنبال کسب مهارت هستید، جای نگرانی نیست شما می توانید از کتاب های میکرو طبقه بندی گاج استفاده کنید. درسنامه این کتاب بسیار قوی است و همین موضوع باعث می شود قبل از شروع تست زنی ابتدا دانش آموز مفهوم کلی فصل را درک کند.

شما می توانید جهت شناخت بهترین منابع کنکور فیزیک 1403 از این صفحه کمک بگیرید.

کتاب خیلی سبز جامع برای دانش آموزان متوسط

در صورتی که سطحی متوسط در درس زیست شناسی دارید، کتاب جامع خیلی سبز از بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید برای زیست شناسی است.

شما می توانید با کمک این کتاب سطح خود را تقویت کنید و به دانش آموزان با سطح قوی نزدیک شوید. اما اگر سطح شما متوسط رو به پایین و یا ضعیف است، برای درس زیست شناسی می توانید از کتاب میکرو گاج استفاده کنید و در کنکور درصد بالایی کسب کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین کتاب های تست کنکور تجربی به این لینک بروید.

 

چرا باید برای قبولی در کنکور از بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید استفاده کرد؟

استفاده از بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید می‌تواند در قبولی شما در کنکور و دستیابی به نتایج مطلوب تأثیر بسزایی داشته باشد. دلایل استفاده از این منابع به شرح زیر است:

آشنایی با ساختار کنکور نظام جدید: با استفاده از منابع کنکور تجربی نظام جدید، با ساختار کنکور‌های سال های قبل آشنا می‌شوید. این منابع بر اساس مباحث جدید و در راستای هدف‌ها و نیازهای سامانه کنکور طراحی شده‌اند که موجب می‌شود شما بهتر بتوانید به دانش مورد نیاز، برای کنکور دست پیدا کنید.

پوشش کامل مطالب: منابع کنکور تجربی نظام جدید به طور جامع بررسی و پوشش دهی از مطالب درسی مختلف می‌پردازند. این منابع شما را با تمامی مباحث دروس مختلف آشنا می‌کنند و به شما امکان می‌دهند که آمادگی کامل برای آزمون‌های کنکور را کسب کنید.

تمرین مکرر و سوالات مشابه: منابع کنکور تجربی نظام جدید، تمرینات و سوالات متنوعی ارائه می‌دهند که باعث تقویت مهارت‌های حل سوالات درست و سریع می‌شوند. با تکرار سوالات و تمرین‌های مشابه، میزان آمادگی و اعتماد به نفس شما در موقعیت آزمون افزایش می‌یابد.

روزآمد بودن محتوا: آموزش‌ها و کنکورهای تجربی به طور مداوم در حال تغییر هستند و ساختارها و روش‌ها بهبود می‌یابند. استفاده از بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید به شما کمک می‌کند تا با جدیدترین تغییرات و تحولات در کنکور آشنا شده و آمادگی لازم برای آزمون را داشته باشید.

در کل، استفاده از بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید می‌تواند به شما در کسب نتیجه موفق و قبولی در کنکور کمک کند، زیرا این منابع با توجه به دستاوردهای جدید و نیازهای کنکور تنظیم شده اند و شما را به طور کامل برای رقابت در مقابل سایر داوطلبان آماده می‌کنند.

بهترین منابع کنکور تجربی نظام جدید کدامند؟